ben ik klein?

heeee.
is dit klein?
ik ben 1.58 en 15 jaar.
als ik bij me vriendinnen ben, ben ik altijd het kleinste…

Je groeit nog wel hoor.

dat valt wel mee, ik ben 16 en 1.54, ik ben ook altijd de kleinste

Nee hoor, ik ben 1.59 en 18 jaar en ik ben altijd meestal even groot of ietsje kleiner scheelt iig niet veel.

ja ik vind dat wel klein ja
maar dat komt denk ook omdat ik 14 ben en 1.76 ben

Klein zijn heeft zijn voordelen zeg ik zo maar :wink:
Ik ben bijna 18 en ook 1m58, ik heb er al vele voordelen uit gehaald :slightly_smiling_face:

nee wij zijn gewoon groot

-

Ja, dat is klein. (’:
Maar trek je er niets van aan, ik ben ook maar 1m56 (bijna 19 jaar) en ik ben perfect gelukkig.

Meid jij groeit echt nog wel hoor!
Ik ben klein :stuck_out_tongue: met me 1.67 op 18 jaar :stuck_out_tongue:

ik ben net zo klein als jij dus je bent in elk geval niet alleen (:
en ik groei sowieso niet meer!

Ik vind dat niet klein, ik ben bijna 20 en ik ben 1.62 ofzo. Maar bijna al men vriendinnen zijn even groot.

ach joh, ik ben 16 en 1.61 ik groei niet meer.
ja ik ben aan de kleine kant, maar dat is toch niet erg :’).

Ik ben ook 15, en ook maar 1.59 ofzo, ik vind het wel klein ja, maar ik zit er niet zo mee. Behalve als ik bijna niet boven een toonbank uit kan komen ofzo haha

Ik zou een moord plegen voor jouw lengte. Dat is écht niet klein. Ik ben meer dan 10 cm kleiner als jou.
Sorry, hier kan ik niet zo goed tegen.

En niet iedereen groeit dan nog hoor, ik ben gestopt met groeien op mijn 13e. Maar TS, ik wil je niet ontmoedigen hoor. :slightly_smiling_face:
En jongens vinden kleine meisjes vaak schattig.
Accepteer je lengte, als je nu klein bent of groot, dat maakt niet uit. (:

Dat is écht niet klein. Ik ben 16 en 1.65, ik groei niet meer, maar ik vind mezelf totaaal niet klein. Ben wel vaak kleiner dan de rest, maar ik ben niet klein.
Bovendien, ze is 15, wie zegt dat ze dan nog groeit? :’’)
Ik ben op mijn 12/13e gestopt met groeien.

Maar ik vind je niet klein hoor! Nou ja, je bent niet groot, maar kleiner zijn heeft ook zo zijn voordelen! En misschien groei je nog wel een stukje =).
Zolang je er niet mee gepest wordt of iets dergelijks zal ik me er niet druk om maken. Jongens vinden kleine meisjes vaak juist leuk :wink:

dat is niet zo groot, maar klein zijn is toch schattig ? :slightly_smiling_face:
je bent toch liever wat kleiner dan een reus?
trouwens als je kleiner bent passen alle jongens bij je want het is toch niet zo mooi als het meisje groter is dan de jongen?
don’t worry :grin:

ik ben 13 en wordt 14 in augustus.
1m62, maar ik ga niet zoveel meer groeien. 2,5 cm om precies te zijn dusjh
maar… het positieve is dat je dan zotte high heels kan drage :wink:

Zó klein is dat niet hoor :3

ik ben 17 en 1.62m