Ben ik klaargekomen?

Dit is een serieuze vraag, JA ik ben 16, maar ben pas laat begonnen met al deze stuff enzo.

Ik mastrubeer al sinds een tijdje, het is best lekker, maar ik vraag me al een poosje af of ik wel klaarkom. Op een gegeven moment is er wel een hoogtepunt(je), maar heel kort en daarna neemt geilheid af. Maar ik las ook een paar keer dat als je klaar gekomen bent je een voldaan gevoel hebt en je wilt slapen ofz. Dit heb ik niet. Ik denk dat ik er teveel van verwacht en dat ik dus al wel ben klaargekomen, of dus nog niet en dat het me niet lukt? Kan iemand mij helpen? Want ik ben bang dat ik er dus teveel van verwacht of dat ik me juist teveel focus op dat ik wil klaarkomen en het niet lukt.

Mvg,

Ik heb dat ook nooit goed geweten, ze zeggen altijd maar “als het is gebeurd, dat WEET je het!”, nouja ik niet dus. Maar toen las ik een keer dat je spieren daar dan gaan samentrekken en dat voel ik dan wel… dus naja… Vanaf toen werd mijn gedachte: “Is dit het nou? :/” :’)

Dit hoeft niet altijd hoor. Nu masturbeer ik zelf niet, maar de meeste meisjes die er met mij over praten vertellen dat ze het doen om wakker te blijven. Iedereen is anders in dat soort dingen. Zelf denk ik dat je wel degelijk bent klaar gekomen.

^ Ik lees net dat veel vrouwen het doen als ze bijvoorbeeld niet in slaap kunnen vallen :’)

Maar iedereen is anders (: Maar je merkt het wel eigenlijk als je klaarkomt, dus ik denk misschien dat je net niet klaarkomt.

Indd Veniality, jou gedachte “Is dit het nou?” heb ik ook vaak. Áls ik dan denk dat ik ben klaargekomen, tenminste. :’) Maar ik weet het dus nog steeds niet, moet ook maar eens gaan letten op die samentrekkende spieren, denk ik.

Geloof het nou maar haha als je denkt’’ is dit het nou’’ ben je niet klaargekomen.

Spier samentrekkingen kan ook komen omdat je te direct op de zenuw zat, ik dacht namelijk eerst dat dit klaarkomen was. tot ik wist hoe ik het bij mezelf moest doen (’’:

Precies dit!

Ik heb wel al eens ‘iets’ gevoeld maar ik wil nu echt wel eens weten hoe klaarkomen voelt :’) zooooo benieuwd naar

Maar dat gaat echt wel 3 minuten door ofzo, dat klopt precies met wat ik gelezen had! Zou wel leuk zijn als 't fout is, dan is er toch nog hoop dat ik 't leuk ga vinden xD

Als je klaarkomt weet je het wel. En dat gevoel van voldaan en willen slapen heb ik nog nooit gehad:} dat hebben mannen vooral. Mijn vriend valt altijd direct als een os in slaap:P

Hmm… nou weet ik het helemaal niet meer xD

@LoveLiqueur: Ja, daar ben ik dus ook zo benieuwd naar :’)

Uhu! (: maar ik vind het ergens ook zo intens… ik durf het niet goed bij mezelf haha da klinkt zo zielig.

Ik denk eigenlijk niet dat je klaargekomen bent, omdat het nadat je ‘gekomen’ bent, je het eigenlijk niet meer kunt aanraken, omdat het dan niet meer fijn is.
en wat Roadload zegt.

Als je bent klaargekomen, dan weet je dat inderdaad echt wel. En dat heeft niets te maken met moe zijn daarna, want meestal liggen vrouwen nog wakker na de seks en mannen vallen vaak als een blok in slaap.

Hangt ervan af hoe je mastrubeert. Er zijn meerdere manier om klaar te komen. De ene is lekkerder dan de ander maar dat hangt van de persoon af.

Hmm… ik heb wel eens gehad dat het een keer opeens heel gevoelig werd en onprettig om aan te raken. Maar als ik dan klaargekomen was, nou, dan vond ik er niet veel aan :’)

Okay en wat dan als je dat heel soms wel hebt, maar ook heel erg het idee ‘nee, dit kan het niet zijn, is dit het nou?’ en het niet veel anders/specialer voelt dan normaal? :’)

Nou je merkt het heel goed hoor als je bent klaargekomen. Het duurt ook tussen de 20 a 40 seconden. (Dit weet ik uit wetenschappelijke tijdschriften en biologie).
Want het is niet “wat is dit nou” het is “OH GOD DIT IS HET”.

Even een kleine verheldering.

Ik ben er ook vrij benieuwd naar… als ik zie hoe mijn vriend geniet als hij klaarkomt, dan wil ik het ook zo graag een keer ervaren. Mijn gedachten dwalen alleen zo vaak af -.-

@MakeFuture: Oke, dan ben ik dus niet klaargekomen ): Moet eens wat nieuwe technieken gaan proberen denk ik.