ben ik hem voorgoed kwijt?

hallo allemaal,

Ik had een hele lieve vriend, en er is niks gebeurd tussen ons, dus geen ruzie gehad of vreemdgegaan enz.
nou heeft hij het zaterdag middag met me uit gemaakt omdat hij het zogenaamd te snel vond gaan…
we hebben nu geen contact meer gehad en ik mis hem echt vreselijk…
ik wil hem zo graag terug want ik hou nog steeds van hem…
wie weet er wat ik nu het beste kan doen?

alvast bedankt

Hoe oud zijn jullie en hoe lang duurde jullie relatie?

22 en 20 en nog niet zo lang … weet gewoon niet met deze situatie om te gaan

Vreemde reden in mijn ogen om het dan meteen uit te maken. Dan kun je het toch rustiger aandoen denk ik dan.

Tjah, als hij het meent dan kan je niets doen. Jezelf afleiden en verder gaan met je leven. Je gevoelens voor hem zullen dan langzaam afslijten.

Misschien dat je na een week of twee eens kan vragen om een drankje te doen als afsluiter, maar mss werkt dat alleen maar averechts om hem weer te zien. Als hij je terugwil dan neemt hij vanzelf wel contact op, maar ik zou er niet vanuit gaan.

het heeft ook te maken met dat zijn thuis situatie niet zo goed is, hij heeft veel problemen thuis… voor mijn gevoel trek je dan naar iemand toe maar hij dus niet… maar ik probeer in ieder geval na een paar weken als hij niks van hem laat horen contact op te nemen om gewoon te vragen hoe het nu met hem is… ben dus bang als ik het nu meteen doe, hij denkt wat moet jij nou weer… bedankt in ieder geval

Hm, ik snap dat dit heel lastig moet zijn. Al duurde jullie relatie niet zo lang is een duidelijke uitleg waarom hij eruit stapt toch wel belangrijk om het af te sluiten.
Aan de andere kant is het niet zo zwart/wit dat je met een slechte thuissituatie snel naar iemand toe trekt. Bij mij thuis gaat het ook echt niet lekker, en ik wilde mijn vriend daar juist heel erg buiten houden. Niet mee lastigvallen en in het begin vond ik dat ook heel lastig. Want het is heel moeilijk om met iemand samen te zijn terwijl je een soort toneelstukje speelt.

Maar dat is maar een voorbeeld, misschien hij wel hele andere redenen. Ik zou niet meteen contact zoeken en het even laten rusten, even wat tijd voor jezelf. Maar daarna vind ik dat je best recht hebt op wat meer dan ‘ik vind het te snel gaan’, en kun je altijd nog contact zoeken. Dan merk je vanzelf of hij een gegronde reden had, het gewoon nog niet zag zitten of dat het een impuls besluit was.

Hij wil denk ik wat afstand, probeer toch met hem te vragen naar de exacte reden. Misschien dat jullie er samen wat aan kunnen doen?

dankjewel allemaal , ik laat het even een weekje rusten en daarna zoek ik wel contact voor uitleg…