ben ik hem voorgoe kwijt?;(

Ik kwam me nen gast supergoe overeen,
hy eeft 2jaar achtrmij gelope,
die zag mij echt graag, en ik hem ook,
maar we konde nie samenzijn, vanwege mijn beste vriendin ;s
(waark nu wel spijt van heb)
zij kon hem totaal nie uitstaan, gewoon omda hy nie mehaar wou maar memij,
nu vandaag de dag heeft hij n andr meisje,
da meiske woont op meer dan een uur rijde van bijhem thuis,
khoop egt dak em nog trugkan krijge ;(
wa moe ik doen?;(
kzie die echt graag…
(+nu zit mijn beste vriendin zo bezig dak mehem moe gaan alsk de kan
krijg enzoo --’)

Ik zou je eerst aanraden om je bericht in het AN te typen, niet iedereen verstaat Vlaams (;

Jou bericht is onleesbaar, en ik ga het ook niet proberen te ontcijferen.

oke duidelijk ik snap niks van je verhaal maar dat kan aan mij ligge hoor

En voor zo ver dat ik het begrijp, heeft hij nu een lange afstands relatie?
Je moet hem gewoon gelukkig laten zijn, hij heeft nu iemand anders. Get over it, je hebt je kans gehad.

oeps, ja zoals hierboven ^ ik snap het ook niet helemaal als nederlander haha ;p
maar, zoals ik begrijp vonden jij en die jongen elkaar leuk maar konden niet samen zijn door je beste vriendin… hmm en nu heeft ie een ander
best begrijpelijk lijkt mij, als het niet kan. maar ehm misschien kun je even afwachten hoe het tussen hun gaat lopen, en dan kan je nog altijd gewoon contact blijven houden en misschien komt het nog wel een keer.
hoop dat je er wat aan hebt

TYP NIET ZO!
Naja, eerlijk gezegd denk ik dat je je kans gehad hebt.

Dit zei ze trouwens, aangezien ik het gevoel heb dat ik de enige Vlaming hier ben.:stuck_out_tongue:
" Ik had een hele goede band met een jongen,
hij heeft 2jaar achter mij gelopen,
hij zag mij echt graag, en ik hem ook,
maar we konden niet samenzijn, vanwege mijn beste vriendin ;s
(waar ik nu wel spijt van heb)
zij kon hem totaal niet uitstaan, gewoon omdat hij geen relatie wou met haar, maar met mij.
Ondertussen heeft hij een relatie met een ander meisje,
dat meisje woont op meer dan een uur rijden van bij hem thuis,
Ik hoop echt dat ik hem nog terug kan krijgen ;(
wa moet ik doen? ;(
Ik zie hem echt graag…
(+ nu zit mijn beste vriendin zo bezig dat ik met hem moet zoenen als ik de kans krijg --’) "

dubbel

Ik zal het proberen te vertalen:
Ik ging supergoed om met een jongen, hij heeft 2 jaar achter mij aangelopen.
Hij zag mij echt graag, en ik hem ook.
Toch konden we niet samenzijn, vanwege mijn beste vriendin. Daar heb ik nu spijt van.
Mijn beste vriendin kon hem totaal niet uitstaan, omdat hij niet met haar wilde maar met mij.
Nu heeft hij een vriendin, die op meer dan een uur rijden van hem vandaan woont.
Ik hoop dat ik hem terug kan krijgen, wat moet ik doen?
Ik zie hem echt graag, en nu begint mijn beste vriendin ook nog te zeggen dat ik met hem moet nemen als ik de kans krijg.

Ik begrijp het wel gewoon als nl’er. x’d
Maar ja je kans is voorbij, hij heeft 2 jaar achter je aangelopen, maar jij koos je beste vriendin. Niet zijn schuld dat hij dan naar iemand anders gaat.

@boven mij. Ooh haha, jij was iets eerder! :stuck_out_tongue:

Zou wel fijn zijn als je het gewoon in beschaafd nederlands zou typen, maargoed, ik snap je punt. En ik zeg niet dat je hem voorgoed kwijt bent, maar je moet niet achter hem aan gaan nu hij een vriendin heeft. Wachten tot dat uit gaat is een optie en dan achter hem aan gaan maar niet in die relatie zitten stoken. Als hij al 2 jaar achter je aan zat heb je inderdaad je kans gehad. En wat je vriendin betreft: Je kon niks met die jongen beginnen omdat zij hem niet uit kon staan maar nu moet je van haar ineens achter hem aan gaan als je de kans krijgt? Beetje apart.

Ga iig niet stoken tussen zijn relatie, dat vraagt om moeilijkheden.

Haha op tv worden belgen ook altijd ondertiteld :’)
Ik heb niets tegen belgen hoor

ik heb da ook geha
maa u moe gewoon gedult hebben, ge kom vanzelf over hem heen

ik probeer vlaams

^ i lol’d :stuck_out_tongue:

Het gaat er niet om dat ze vlaams is, want dat zou ik opzich nog wel gewoon begrijpen. En als ik er moeite voor doe begrijp ik dit ook nog wel, maar het is gewoon irritant als mensen maar halve woorden gaan typen en letters weglaten enzo.

Seriously, koude rillingen…

Ik kan absoluut geen vlaams, maar zo moeilijk was dit ook weer niet om te vertalen. Je bent hem misschien niet voorgoed kwijt, maar zolang die een vriendin heeft hands off. Je kan misschien later weer in contact proberen komen…