Ben ik goed genoeg?

waar vallen jongens bij meisjes op? Wat vinden ze belangrijk en trekt ze aan? Ik ben niet het dunste meisje, is dit dan een reden waarom ik nog nooit een serieus vriendje heb gehad? ( aan mn gewicht kan ik niet veel doen, ben geboren met diabetes)

Xxx onzeker meisje

Gewoon niet te onzeker zijn en vooral jezelf dat is het belangrijkste !!! Andere tips zijn vraag aan je moeder een hele nieuwe garderobe en heb een beetje humor😘

Tevreden zijn met jezelf is de eerste stap :wink:

Tuurlijk ben je goed genoeg!

Je moet proberen zekerder over jezelf te zijn! Als je jezelf accepteert en je van jezelf houdt, kom je vanzelf leuke jongens tegen! Vooral niet onzeker zijn over je gewicht!! Ik ben zelf ook niet de dunste, maar er zijn ook heel veel jongens die dat juist fijn vinden.

En natuurlijk ben je goed genoeg! Als een jongen dit niet vind, dan is hij gewoon niet goed genoeg voor jou :slightly_smiling_face:

Tuurlijk ben jij goed genoeg! Zolang jij jezelf blijft ben je geweldig. Dat je misschien niet zo slank bent is natuurlijk geen goeie reden dat je nog nooit n serieus vriendje hebt gehad. Er zal vast wel iemand zijn die je leuk vind maar die daar nog niet over durft uit te komen wacht gewoon af je zal echt wel een vriendje krijgen x

Tegenstrijdig advies. Ze moet zichzelf zijn, maar tegelijkertijd een geheel nieuwe garderobe aanschaffen en humor veinzen?
@TS; Niet te veel inzitten over jongens. Het komt allemaal vanzelf wel.

Dat is voor iedere jongen verschillend. Vraag het aan de desbetreffende jongen. En doe of kleed je nooit naar iets wat je zelf niet wilt.

Iedereen is mooi op zijn of haar manier. Gelukkig vallen niet alle jongens op dezelfde types en zullen er dus ook genoeg jongens zijn die jou boven een slank meisje verkiezen.

Als je van jezelf kunt houden, kun je anderen pas toelaten om van jou te houden. Je zult merken dat de jongens echt wel komen als jij jezelf bent en tevreden bent met jezelf.

Maak je er vooral niet te druk om.

Jongens vallen op meisjes die zelfverzekerd zijn. Dus wees blij met jezelf! :slightly_smiling_face: Je bent goed zoals je bent.

Maaaaar 1 ding viel me wel op: je zegt dat je niet de slankste bent omdat je diabetes hebt. Maar ga je daarvoor ook naar een dietist? Voor jongens maakt het niet uit of je niet mega slank bent maar voor je gezondheid misschien wel.

Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste! Wees blij met wie je bent, je bent namelijk mooi, leuk en slim. Zoveel mannen die echt niet allemaal op hetzelfde postuur of karakter vallen.

Natuurlijk ben je goed genoeg! Daarbuiten loopt ergens een jongen rond die jou helemaal geweldig, leuk en lief vind om wie je bent.

The best things come to those who wait. Gewoon afwachten dus! Er is echt wel een mega super leuke knappe jongen die jou ziet zitten. Natuurlijk moet je niet echt afwachten, ik bedoel zelf actie ondernemen is altijd goed, maar ik hoop dat je het een beetje snapt. Ik ben zelf ook niet de dunste en ik heb ook nog geen serieus vriendje gehad, maar dat komt wel. Net zoals bij jou (: en natuurlijk ben je goed genoeg! Het is niet de vraag of jij goed genoeg bent, maar of hij goed genoeg is voor jou! Jij bent fabulous, en hij moet dat gewoon even zien. Komt allemaal goed meid! Heb een beetje vertrouwen in jezelf, ik weet dat het moeilijk is, maar dan ben je zoveel gelukkiger! Xx

Elke jongen valt op iets anders qua uiterlijk. Niemand ziet er hetzelfde uit en gelukkig vind elke jongen weer iets anders leuk !
De reden dat je geen serieuze relatie hebt gehad, omdat je niet de dunste bent, die bestaat helemaal niet !
Jij bent zeker weten goed genoeg ! Je bent mooi zoals jij bent en zo is niemand anders !
Ik ben zelf in de laatste jaren een stuk zekerder over mezelf geworden. Ik voel me heerlijk zoals ik ben en dat vinden jongens alleen maar sexy !
Eerst van jezelf houden, dan komen de jongens vanzelf ! Je niet druk maken over het feit dat je nog geen vriend heb gehad. Er komt echt een jongen die jou helemaal ziet zitten, gewoon zoals je bent. Want je bent prachtig !!!

JA jij bent goed genoeg, precies zoals je bent en je hoeft NIKS te veranderen aan jezelf. Al helemaal niet voor een jongen. De juiste persoon moet gewoon nog op je pad komen, iemand die net zoveel van jou houd als jij van jezelf zou moeten houden.