Ben ik gebruikt?

Ik had een vriendin, die altijd met me om ging op school enz. Ik had helemaal niemand en zij ook niet, dus gingen we ong. 3 maanden met elkaar om. Ik weet niet hoe, maar ze had ruzie met heel de klas. Nu is het weer goed tussen haar en de klas en nu gaat ze met die andere meiden om. Ben ik gebruikt, alleen zodat ze niet alleen hoefde te zijn?

x

Misschien is ze je wel gewoon dankbaar dat je haar hebt opgevangen in die periode. Vraag het haar ofzo, hier weten wij het antwoord natuurlijk niet op.

Ik denk niet dat ze je bewust gebruikt heeft.

Ik denk ook niet dat ze het bewust gedaan heeft. Je kan ook proberen om ook met die meiden om te gaan? Misschien zijn ze wel heel gezellig.

Mmh, ik begrijp best wel dat je daar over twijftelt.
Maar wij kunnen ook niet weten wat haar bedoeling daarvan was…
Misschie ben je bang dat ze je nu dus in de steek gaat laten maar is dat helemaal niet haar bedoeling! Doe dus gewoon normaal, en als ze dus raar gaat doen en laat merken dat ze je niet meer nodig moet je denk ik wel even met haar praten en zeggen dat je er wel mee zit…

up

Nee dat is het probleem. Ze ging eerst altijd met mij om, maar nu ze geen ruzie meer heeft met die andere meiden van me klas gaat ze liever met hun om. Daarom denk ik dat ze me gewoon heeft gebruikt…

Niet bewust denk ik.
Praat met haar hierover.

Ik denk het inderdaad ook, ze deed het vast niet bewust. Ze wou je gewoon leren kennen, en misschien vind ze jou niet zo heel aardig. Dat kan.