ben ik gebruikt?

hee girls, ik zou graag even jullie mening willen horen

bij mij op school zit zo’n jongen en ik praat soms met hem en laatst wilde hij een keer chillen en gaf hij zijn nummer om een keer te chillen.
gisteren had ik een verjaardag waar hij ook was en ik zat steeds bij hem op schoot en later in een achterpaadje zoende hij me.
ik weet niet precies hoe ik er nu over moet denken, ik zoende mee want ik durfde hem niet te flashen en hij is wel heel lief soms.
wel ging er een roddel dat hij gisteravond ook met nog een meisje heeft gezoend.

ik sprak hem net op msn en hij ontkende dat er wat is gebeurd tussen hem en dat meisje, maar hij herinnerd zich wel bijná alles van gisteravond.
verder verliep het gesprek gezellig en toonde hij wel interesse in wat ik vandaag gedaan had.
hij ging even eten en daarna sprak hij wat minder en kapte ik het gesprek maar af.

dus nu voel ik me even onzeker… ben ik gebruikt door hem en was ik niets meer dan een zoen op een avond?

dat ligt eraan of hij echt met dat andere meisje gezoend heeft, en of hij verder wil met jou & ook wat voor je voelt.

je zegt zelf al ik zoende mee want ik durfde hem niet te flashen en hij is wel heel lief soms.

nja weetniet of hij jou dan gebruikt heeft, jij hem maybe eerder als je terugzoent omdat je bang bent te flashen?

inderdaad, het ligt eraan wat hij voor jou voelt en jij voor hem.
jullie hebben natuurlijk nog geen ‘echte’ relatie of zo.
ik zou er gewoon in het echt met hem over praten en niet via msn.
via msn zijn zulke dingen veel makkelijker te ontkennen.

maar jij zou hem dan toch even hard teruggebruikt hebben, mdat jullie niet met mekaar gaan?

ik zou als ik jou was even afwachten of hij lief tegen je blijft doen en kijken of hij je leuk vindt, als dat niet is, dan heeft hij je misschien gezoend om te zoenen, maar ik denk dat dat niet zo erg is voor een keer. je moet t niet zien als gebruikt. maar als je niet wilde had je t eig ook niet moeten doen.

wat is flashen?

En waarom zoen je iemand die je eigenlijk niet wil zoenen?

Dat heeft trouwens niets met gebruikt worden te maken. Ik vind niet dat je bent gebruikt. Jullie hadden niets. Hij heeft je niet de indruk gegeven dat hij andere bedoelingen had (zoals een relatie) door je te zoenen.

ik zoende hem terug, omdat ik idd bang was om te flashen, maar ik wilde het stiekem wel want hij was echt superlief en gezellig die avond.

flashen = afwijzen.

nee maar toch, ik zou het niet heel leuk vinden als hij alleen maar met me gezoend heeft om te zoenen en niet omdat hij me lief vind of leuk ofzo. ik begon hem namelijk voor die avond al een beetje leuk te vinden

Ik zou gewoon ff afwachten. Dat hij tegen je praat wil vaak al heel wat zeggen bij jongens xD Maar je vindt hem volgens mij niet super leuk, of wel? En je zegt; ik vond hem heel lief/leuk die avond. Wsl had hij hetzelfde bij jou en zoende hij je daarom. Je bent dus niet gebruikt naar mijn idee ^^

mss moet je ff afwachten…
want nu kan je dat nog niet zeggen
en die roddel… tja roddels? mss wille ze je gwn in de war brengen

ennuh jongens op msn zijn altijd wel wat afstandelijk na n tijd door
van die domme verslavende spelletjes =D

weet je wie dat andere meisje is? anders kun je het haar net zo goed zelf vragen, weet je ook meteen of het waar is of niet.

Niet echt gebruikt ofzo. Het is wel vreemd dat die jongen met 2 meisjes zoent maar dat gebeurt weleens met drank op. Ik vind niet dat je het gebruikt kan noemen.