x
Het kan misschien Pfeiffer zijn, maar een dokter weet denk ik het beste wat er met je aan de hand is. Het hoeft absoluut niet te betekenen dat het iets heel ernstigs is.
Sterkte x
Ja, je bent heel ernsig ziek.
Wij weten dit omdat wij dokters zijn.
Hoeft niet iets ergs te zijn en ik zou naar de dokter gaan.
Ik heb het overigens ook wel eens, komt meestal als ik heel veel suiker heb gegeten in een korte tijd en mn suikerpeil dus in een keer omhoog … en daarna omlaag zakt.
Eet je wel genoeg?
:'D
Gewoon naar de dokter gaan, die kan je er meer over vertellen dan wij.
het kan een tekort aan vitamines zijn wat niet zo heel erg is
Maar in plaats van allemaal oorzaken in dit forum te plaatsen kan
Je ook een afspraak maken met de dokter en dan kan hij je
Vertellen wat er aan de hand is
Suc6
Het kan van alles zijn, wat de meiden hiervoor ook al noemden, maar ik verwacht dat het iets vrij onschuldigs is.
Maarre, ga naar de dokter. Waarom vraag je dit in godsnaam op een forum als je zelf bang bent dat het iets ergs is? Wij zijn geen artsen, ga naar iemand die hiervoor heeft gestudeerd en die je echt kan helpen, wij kunnen niets doen hoor…!
Het kan Pfeiffer zijn, het kan koorts zijn, het kan een hartaanval zijn. Maar het kan ook gewoon zijn dat je eventjes wat suiker te kort komt.
Ik zou gewoon naar de dokter gaan als je zelf het idee hebt dat het ernstig is. Die weten er meer van dan wij. Meiden hier op girlscene zijn er nogal goed in om stempeltjes te drukken op mensen en hun ziektes.
bedankt
Beginpost weg, slotje dus.