ben ik emo/gothic?

ik ben gek op zwart en droeg het soms ook, gewoon omdat ik het een leuke kleur vind… maar nu word ik gewoon gepest omdat ik het een leuke kleur vind :frowning_face: mijn spullen worden kapot gemaakt enzo… het schoolbestuur zegd steeds dat ik maar moet wachten hoe het verder gaat, ik ben al 2 keer in elkaar geslagen… ik draag nu gewoon geen zwart meer… en ik vind het verschrikkelijk dat ik mezelf niet kan zijn op school. en ik mag ook niet naar een andere school van mijn ouders ik heb echt hulp nodig :frowning_face:

mensen, ik heb hulp nodig :sob::muscle:

dan hoef je niet persee een emo/gothic te zijn…
Het maakt niet uit om gewoon jezelf te zijn en dat een mooie kleur te vinden
snap alleen niet dat jou school er niks aan doet??
Mischien kan je beter naar jeugdzorg gaan, met die mensen kan je praten en vragen om jou te helpen met je problemen!

Wat stom dat je school zo reageert! Zeker als je erom al twee keer in elkaar geslagen bent, ze zouden die mensen die dat doen moeten schorsen of in ieder geval straf geven.
Maar omdat je zwart draagt ben je nog geen emo/gothic!! Ik draag ook veel zwart, gewoon omdat het een makkelijke kleur is om te combineren. Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor soort kleding het is, alleen met zwarte kleur dragen kom ik dan niet ver om helemaal te oordelen.
Praat nog eens met je school dat je het echt niet vind kunnen, schrijf desnoods een brief waarin je alles verteld en zegt dat je het moeilijk vind om gewoon zo te praten omdat je je niet serieus genomen voelt.

P.s. Je hoeft nog niet te uppen omdat er niemand reageert binnen 2 minuten. Gewoon even rustig wachten op dat soort dingen…

Praat is ff GOED met je meester/juf,
het is natuurlijk echt niet leuk dat je gepest ermee word, Die andere mensen hebben gwn geen RESPECT voor je, en da betekent gwn dat ze DOM zijn!!
Je kan er natuurlijk ook een spreekbeurt over houden :wink: zodat ze je wat beter begrijpen

x Jelenaa

ja daar bereik ik ook niet veel mee… ik zit in de 3e van de middelbare dan hou je geen spreekbeurten mee…

zzeggen je ouders er ook niks van??

Ik denk dat jou titel niks te maken heeft met je probleem.
Het is harstikke erg dat ze jou in elkaar slaan, pesten en spullen van je kapot maken (dát is jou probleem). Ik vind het harstikke stom dat je al naar het Schoolbestuur bent geweest en je ouders, maar niemand iets doet.
Dat is belachelijk.
Ik weet eigenlijk ookniet echt wat je moet doen want je hebt het belangrijkste al geprobeerd. Ik vind dat je anders toch echt eens een serieus gesprek moet hebben met je schoolbestuur én je ouders, en je gewoon moet zeggen dat je het helemaal zat bent.
Succes!

En in de 3e van het middelbaar houd je echt nog wel eens een spreekbeurt hoor…

het maakt niet uit of je wel of niet emo gothic alto of whatever bent…
jij moet kunnen dragen wat jij wil, en je zelf kunnen zijn. het is belachelijk dat ze jou zo behandelen, ik draag ook vaak zwart en donkere kleuren en daar moeten de anderen maar mee leren leven…

Dat is het hem nu net, diegenen die haar in elkaar slaan vinden dat blijkbaar wel belangrijk, en willen die “soort” zo snel mogelijk “uitroeien”.

Weet je dat je hiervoor naar de politie kan stappen? Want als je naar het schoolbestuur gaat en je zegt dat ze niets doen, denk ik dat dat nog wel een tijdje kan duren, en dat ze hen misschien veel te licht gaan straffen.
Voor zo’n soort mensen mogen ze de elektrische stoel terug invoeren vind ik.

ik draag ook iedere dag wel iets zwarts… k vind t ook een mooie kleur. heb gwoon schijt.

Geen idee…

jeetje,
ik denk niet dat je emo of gotick bent.
maar je moet echt wat meer van je afbijten meid!

Je bent dan niet meteen emo/goth hoor. :]
Je moet gewoon aandoenw at jezelf leuk vind,en niets van die andere mensen aantrekken. [tegen mij zeiden ze ook altijd emo/gothic/alto ofzo.] XD

Je draagt zwart…so what.(wat overgens geen kleur is maar goed)

En dat ze daarom op de middelbare nog om in elkaar slaan…
Dat vind ik al helemaal ziek.

Oook al was je emo of gothic, die luitjes op jou school hebben toch niet het recht om zo iets te doen, alleen omdat je probeert jezelf te zijn :face_with_raised_eyebrow: Ik vind jou school bestuur echt een beetje vreemd… ik denk dat je gewoon moet vrienden moet zoeken die je accepteren zoals je bent, en die het niets uitmaakt wat je draagt…

veel succes

Ik draag ook vaak zwart, en ik word ook uitgescholden voor gothic. maar wat ze bij jou doen gaat echt te ver, en ik snap ook niet dat je school daar niets aan doet… kun je misschien met een vertrouwenspersoon op school gaan praten?

ik draag zoooo vaak zwart… gewoon omdat ik het mooi vind…
bij ons op school hebben ook best veel gothics en emo’s en daar gebeurt ook nix mee .soms heb ik ook hele dikke strepen onder mijn ogen en als mensen naar me kijken heb ik er gewoon schijt aan … iedereen is anders… iedereen mag doen wat ze willen. vind ik …

ik denk dat je écht naar de politie moet gaan, want als je langer wacht, dan kunnen ze minder doen! Verder vind ik het echt nergens op slaan wat ze bij jou gedaan hebben. Hebben ze soms geen leven ofzo?
En misschien kan je ook een afspraak maken met een psygoloog (of hoe je dat dan ook schrijft) ofzo, die kan jou verder helpen als jij problemen hebt.