Een paar dagen geleden hebben mijn vriend en ik besloten om een punt achter onze relatie te zetten. Had er niet bijster veel moeite mee, sinds het niets anders dan ellende en verdriet was.
Daar komt ook nog eens bij dat ik al een paar maanden een oogje heb op een bekende van me… soms lacht hij als hij mij ziet (of knipoogt), begint altijd een gesprek (ik nooit, vanwege mijn relatie dus), lacht om mijn “grapjes”, naja ga maar door. Ik weet dat er maar een manier is om erachter te komen of hij mij ook ziet zitten en dat is door hem gewoon mee uit te vragen!
Maar, je ziet het al aankomen, de meeste mensen weten überhaupt nog niet eens dat het uit is! Als ik dan ineens met een andere jongen ga daten, sta ik enorm voor schut. Of erger nog, hij (mijn crush) denkt tevens dat ik nog steeds in een relatie zit. Wat moet hij wel niet denken als ik in zo’n korte periode na mijn break-up al met hem af wil spreken? Hoezo desperate…
Ik wil absoluut niet als een slet worden afgeschilderd, maar feit is dat ik me al super lang aangetrokken voel tot deze jongen… waarschijnlijk doet hij gewoon vriendelijk en wil hij niets, maar ik wil het toch een kans gegeven hebben zonder dat mensen mij er raar op aankijken!
Dus, wat zeggen jullie? Doen of niet? Hoe zouden jullie tegen zo’n iemand aankijken?