Ben ik een player?

Hello everybody,

Ik moet even mijn ei kwijt, want ik weet totaal niet waar ik mee bezig ben.

Ik heb sinds een halfjaar een leuke vriend. Aangezien hij het keidruk heeft met zijn werk en problemen op school zie en spreek ik hem niet zo vaak. Ik had het vorige maand uitgemaakt, maar we kwamen na 2 weken weer bij elkaar. Hij weet dat hij verkeerd bezig is en telkens weer zegt hij sorry. Ik vergeef het altijd.

Ondertussen ben ik bezig met andere jongens. Via msn, afspreken, leuke dingen doen etc. Met de ene jongen ben ik closer dan de ander. Ik ben nu, min mijn vriend, bezig met 3 andere jongens.

Ik weet echt niet waar ik mee bezig ben, maar het is een soort van verslaving. Jongens verliefd maken. Met één van die drie jongens heb ik supergoede contact mee. Ik noem hem even I. I is de neef van een jongen waar ik eerst ‘‘in de flow’’ mee was. Hij heeft zijn vriendschap (bijna) opgegeven voor mij. Maar nu hij in Marokko is voor 6 weken, bellen we iedere dag. Elke keer als ik zijn stem hoor, krijg ik vlinders in mijn buik.

Dit is echt een moeilijke situatie. Ik moest even mijn verhaal kwijt en sorry dat 'ie zo lang is. Hopelijk hebben jullie tips voor mij.

Xxjes.

Een player zijn is meer een jongensding.

Kan ook een meisjesding zijn. Ik voel me nu namelijk een vrouwelijke player.

Als ik het zo hoor, je kunt het beter of uitmaken met je vriend, of je niet zo bezighouden met de andere 3. Of beter gezegd, met geen van hen je bezighouden en eerst uitzoeken wat je zelf wilt? Voor je vriend dingen zal ontdekken…en dit hem heel erg zal gaan kwetsen…

Dus eigenlijk ga je ‘geestelijk’ vreemd?

Hou je nog van je vriend? Ik vind dit erg gemeen eigenlijk. Als je nog van hem houdt: verbreek het contact met die andere drie jongens en biecht het eerlijk op tegen je vriend. Als je niet meer van hem houdt: hou hem niet langer aan het lijntje en maak het uit. Ik zou wel eerlijk erbij zeggen waarom.

Anyway, je houdt vier jongens tegelijk aan het lijntje, maak een keuze! En wees eerlijk.

Je bent geen player, meiden kunnen ook geen player zijn want dan ben je een slet.
Je vind gewoon meerdere jongens leuk laat wel merken dat je alleen vrienden wilt blijven met de rest anders ben je een beetje fout bezig en komt het in de buurt van vreemdgaan

Nee.

een vrouwelijke player is toch een slet of ben ik nou gek ?

Ik hou van hem, ja. Maar ik heb tegelijk ook gevoelens voor die andere. Van de één meer dan de ander.

Een vrouwelijke player wordt inderdaad al snel slet en hoer genoemd ja.

Correctie; Ik doe niks op sexueel gebied. Ik zoen zelfs niet, dus slet kan je me niet noemen. ****.

Meisjes kunnen ook players zijn en dan niet meteen een slet hoor :’).

^Nee, maar je bent wel fout bezig want je flirt met meerdere jongens tegelijkertijd / houdt vier jongens tegelijk aan het lijntje. Het is vooral erg voor je vriend.

Dat weet ik ja, maar het is moeilijk om ermee te stoppen.

Ik zou het uitmaken met je vriend… Bijna hetzelfde mee gemaakt als jou. Had ook veel contact met andere jongens, gewoon vriendschappelijk… Maar ondertussen kwamen er toch meer gevoelens bij, ookal wil je het niet en voel je meer voor je vriend. Het is niet eerlijk voor hem… En er kan een moment komen dat het gewoon fout gaat en je vreemd gaat… Denk niet dat je dat je vriend aan wilt doen.

Echt of stop met die jongens, of ga lekker door maar maak het dan wel uit.
Waarschijnlijk ga je heel veel spijt krijgen als je doorgaat met al die jongens, geloof mij.

Ohja heb het opgezocht wist ik niet maar goed… ik vind het niet kunnen tegenover je vriend

Het is echt niets als 7 jongens tegelijk je leuk vinden (ja ervaring. Zonder dat ik er moeite voor deed ofzo hoor, dus wel anders dan in jouw situatie), dus kies met wie je verder wilt en laat de andere 3 met rust. Dit is voor allemaal (en dan vooral je vriend) niet leuk.

Ik denk dat je het beter uit kan maken met je vriend, ik krijg het idee dat je nog niet toe bent aan een vaste relatie.
Of misschien krijg je te weinig aandacht en ga je daarom op zoek naar aandacht van andere jongens.