Hello everybody,
Ik moet even mijn ei kwijt, want ik weet totaal niet waar ik mee bezig ben.
Ik heb sinds een halfjaar een leuke vriend. Aangezien hij het keidruk heeft met zijn werk en problemen op school zie en spreek ik hem niet zo vaak. Ik had het vorige maand uitgemaakt, maar we kwamen na 2 weken weer bij elkaar. Hij weet dat hij verkeerd bezig is en telkens weer zegt hij sorry. Ik vergeef het altijd.
Ondertussen ben ik bezig met andere jongens. Via msn, afspreken, leuke dingen doen etc. Met de ene jongen ben ik closer dan de ander. Ik ben nu, min mijn vriend, bezig met 3 andere jongens.
Ik weet echt niet waar ik mee bezig ben, maar het is een soort van verslaving. Jongens verliefd maken. Met één van die drie jongens heb ik supergoede contact mee. Ik noem hem even I. I is de neef van een jongen waar ik eerst ‘‘in de flow’’ mee was. Hij heeft zijn vriendschap (bijna) opgegeven voor mij. Maar nu hij in Marokko is voor 6 weken, bellen we iedere dag. Elke keer als ik zijn stem hoor, krijg ik vlinders in mijn buik.
Dit is echt een moeilijke situatie. Ik moest even mijn verhaal kwijt en sorry dat 'ie zo lang is. Hopelijk hebben jullie tips voor mij.
Xxjes.