Ben ik een buitenmens?

Hai meiden,

Ik vind dus dat ik echt een buitenmens ben. Het is nu vakantie en ik verveel me dood. Elke keer heb ik zin om naar buiten te gaan. Als ik langer dan 2 dagen thuis zit word ik gek en MOET ik even naar buiten, ookal is het voor 5 minuten. Mijn ouders en broertje hebben nooit zin om naar buiten te gaan, ze zeggen dat ik in de vakantie even rust moet nemen. Maar ik word echt gek, zo lang binnen zitten.

Herkent iemand dit?
x

Rond schooltijd wil ik altijd wel naar buiten.
Maar ik sta nou niet te popelen om in de vakantie al 9u buiten te zijn. *zie buren*

Yup! Ik had de drang om naar buiten te gaan nooit, maar in juli heb ik een maand door Amerika gewandeld en sindsdien MOET ik elke dag even naar buiten omdat ik anders gek word.
Daarom sta ik een halfuurtje eerder op en ga ik joggen :slightly_smiling_face:

naar buiten in de zin van wandelen?
Hoe kun je het sws volhouden om 2 dagen lang niet buiten zijn geweest? ;o
hmm, ik vind je niet echt een buitenmens.
ik zie daar meer iemand voor me die gewoon uren buiten in de natuur is.
Of zie ik dat nu verkeerd? :")

Ik wil ook altijd naar buiten, maar dan heb ik het gewoon over buiten met mensen chillen. Niet naar buiten voor de natuur ofzo, :’)

ik heb juist hetzelfde!

Ik heb dat dus echt niet. :3

Mijn broertje die gaat echt NOOIT naar buiten. Ja oke misschien eens in de 3 dagen. God, hoe hou je dat vol.

Wat probeer je nou eigenlijk uit te vissen met dit topic?
Dus je wilt vaak naar buiten, dat hebben veel mensen. Daar is niks bijzonders aan.

Ik ben echt een binnenmens, het liefst zit ik constant binnen en wil ik er niet op uit. Naja, als het lekker weer is ga ik wel buiten zitten hoor…, maar het liefst gewoon lekker binnen een boek en een kop thee haha.

Haha, en dat heb ik 6 weken volgehouden. :’)

Nee. hahahah ik kan heel goed binnen zitten. alhoewel… Ik wil soms echt even frisse lucht inademen.

ik ben echt gestoord hoor haha. Soms als ik niet kan slapen heb ik zin om naar buiten te gaan, dan is het echt om 2 uur in de nacht ofzoiets.

DIT. Haha, maar ik kan ook prima binnen zijn voor een lange tijd, maar dit heb ik inderdaad wel af en toe. Maar dat komt ook voor een deel omdat ik gewoon van de nacht hou. Zo fijn en rustig.

Heb ik ook, het is héérlijk om buiten te zijn, wees blij dat het nu even kan, de meeste tijd van het jaar is het regenachtig / te koud -,-

Met buiten zijn bedoel ik niet uren door de natuur wandelen ofzo, maar gewoon even fietsen, boodschappen doen, rondhangen met vrienden, enz. Mijn moeder zegt dat ik een soort van ‘ziekte’ heb dat ik altijd naar buiten wil haha

ik kan het 1 week volhouden (:

Van kleins af aan was ik een buitenmens heel de dag buiten spelen met vriendinnen, in de 3e klas van middelbare ging mijn beste vriendin van school ik zat altijd de hele dag met haar buiten tot 's avonds laat. Nu sinds zij verhuisd is ben ik een binnenmens geworden, ik vind 't wel genoeg geweest heb de meeste tijd van mijn leven buiten doorgebracht en nu vind ik het heerlijk na een hele dag school, sporten en leren samen met mijn moeder op de bank tv te kijken :slightly_smiling_face:

Ik ook heerlijk! :grinning: