Ben ik een aansteller, of hebben meer vrouwen dit hihi

Volgens mij had ik het heel anders opgevat dan de rest hier, haha! Ik zat echt op dat hij dronken was en dat zou ik ook bloedirritant vinden, maar hoezo vind je het vervelend dat hij met een anders meisje aan het praten was? Jij praat toch ook weleens met andere jongens?
Verder blijf ik erbij dat je dat gewoon bij met moet aangeven als je iets vervelend vind.

Dit en Avanu, wat is het verschil dan tussen praten en ouwehoeren volgens jou? Want volgens mij heb jij een andere betekenis in je hoofd dan ik, als jouw vriend voor ‘ouwehoeren’ de volle laag zou krijgen?

Nou, ik weet niet hoe jij ouwehoeren ziet, maar bij ons betekent dat zoiets als flirten. Beetje doen alsof je elkaar leuk vindt. Sorry als dit niet is wat je bedoelde. Dan had ik niet zo gereageerd, hah

Ik weet niet wat je verstaat onder ouwehoeren, maar goed ehm, ik zou van zulke dingetjes ook aardig geïrriteerd kunnen worden en dat zou ik hem ook wel laten merken, maar echt een probleem van maken zou ik niet doen.

Onder ouwehoeren versta ik ook zoiets als flirten, dat is niet gewoon een geintje trappen samen.

Ik vind niet dat je je perse aanstelt, maar ik zou me zelf echt totaal niet druk kunnen maken om zo’n situatie, maar that’s me.

Ik begrijp niet veel van je verhaal, maar wat ik eruit haal kan ik niet echt een probleem noemen. Ik zou proberen je er niet druk om te maken.

Ik denk niet dat we hier zijn om te beoordelen of zij zich aanstelt. Ze voelt dit nou eenmaal en daar kan ze niks aan doen. Ik snap heel goed dat je het kut vind. De beste manier om van dat gevoel af te komen is om het te bespreken met je vriend. Hij mag vinden dat je je aanstelt, maar hij moet wel begrip voor jouw gevoel tonen. In een relatie moet je open met elkaar kunnen zijn.

Hèhè, dankje! Ik dacht al dat ik gek was geworden dat ik zulke rare reacties kreeg omdat ik zo boos reageerde.

ik begrijp je heel goed, ik heb namelijk ook zulke situaties en ik ben heeeel snel jaloers… Het kan gewoon zijn dat hij aan het kloten was. Mijn vriend was laatst ook heel erg bezig met n meisje, dus toen was ik geirriteerd. Ik heb t later aan hem gevraagd waarom hij dat deed, en hij zei dat die alleen maar aan het kloten was :bowing_man: en aangezien dat hij ook al gedronken was, betekende het denk ik niet veel :wink:

Zelfs al is het een beetje flirterig dan vind ik het alsnog een hele drastische reactie.
Want het is niet oprecht flirten dan maar gewoon iets flirteriger praten? Of begrijp ik het nou compleet verkeerd?
Want zoals jij het beschrijft ‘ouwehoer’ ik met heel erg veel jongens. Dat betekent nog niet dat ik ook echt iets zou doen en mijn vriend zou hier nou ook echt niet boos om kunnen worden. Vica versa trouwens.

Ja mijn reactie was ook meer een beetje sarcastisch bedoelt, om over te laten komen dat ik het er niet mee eens ben. En ik vind dat niet kunnen hoor, flirten met andere jongens terwijl je in een relatie bent. Ik weet niet wat voor relatie jij hebt, en ik vind het alleen heel fijn voor je als jullie met z’n tweeën er geen probleem van maken, maar mijn vriend zou boos op mij worden als ik met andere flirt, en ik ook op hem. Ik vind dat als je in een relatie zit, dan hoef je toch niet met andere te flirten? Waarvoor ben ik anders in een relatie?

Mijn vriend en ik zijn allebei van karakter gewoon heel flirterig. Zelf hebben we het vaak helemaal niet door. Ik vind dat een beetje flirten echt geen kwaad kan. Ik vertrouw mijn vriend voor de volle 100% en hij mij ook. Hij zou echt nooit iets met een ander doen. Net als naar andere meiden kijken… Ga je gang. Als hij een sexy meisje ziet zegt hij het ook gewoon en ik ga gewoon vrolijk samen met hem haar beoordelen. Ik vind dat je juist in een relatie dat soort dingen moet kunnen doen als je elkaar vertrouwd.

Ik vertrouw mijn vriend wel hoor, maar ik vind het niet prettig als hij andere meisjes dezelfde (of zelfs meer) aandacht geeft als ik uit ben of ergens, dan mijzelf. Als hij een meisje op straat ziet lopen en hij zegt dat iets mooi aan haar is, kan ik daar gerust over mee praten als ik dat ook vind. Alleen andersom niet echt, want ik denk dat hij zich dan een beetje homo voelt, maar oké. Ik vind het wel fijn voor je dat je zo’n relatie hebt, lijkt me erg prettig. Maar ik ben van mezelf best jaloers, want ik heb zoiets; wat van mij is, is van mij als je snapt wat ik bedoel haha.

Nee kijk hij hoeft natuurlijk niet mij compleet te negeren en lekker bij iemand anders te gaan staan de hele avond. Alleen als we bijvoorbeeld zoals zij in de bus zitten en er zit iemand tegen over ons waar hij een beetje mee loopt te lullen daar kan ik niet boos om worden. Ik denk dat ik me eigenlijk ook in het gesprek gemengd zou hebben.

Oh ik snap dat volkomen hoor. Ik heb ook echt iets van ‘van mij’. En als we ergens lopen en ik zie een meisje uitgebreid naar hem kijken heb ik ook iets van ‘lekker puh is al van mij’. En ik voel me ook echt absoluut op momenten wel jaloers. Alleen ik ben niet echt van het er aan toe geven, want het levert alleen maar frustraties op en als de intentie er is dan is de intentie er. Of ik nou jaloers doe of niet.

Ja oké, als je het zo bekijkt dan ben ik het met je eens. Alleen ik geef het wel toe, want meestal als ik me ergens jaloers om voel (geld ook voor verdrietig, boos of teleurgesteld etc) dan zeg ik het meestal meteen. Maar uit het verhaal dacht ik echt van: nou oké dat had ik niet gepikt haha.

Huh, ouwehoeren betekent toch gewoon kletsen, of in een andere context zeuren? Juist het tegenovergestelde van flirten dus.

Vind het nogal raar dat anderen kunnen beoordelen wat voor jou aanstellen is en wat niet. Jij voelde dit… de beste manier om van het gevoel af te komen is toch gewoon om het te bespreken met hem? Of ben ik serieus de enige die er zo over denkt…

Ik snap dat je dat niet fijn vind. Je vriend geeft opstap meer aandacht aan andere meiden dan aan jou. Zou ik zelf ook niet chill vinden. Wel kan je hem natuurlijk niet verbieden ofzo om met andere meisjes te praten.

Ik zou er geen groot probleem van maken, maar wel vertellen van hey ik ben er ook nog? dat moet kunnen in een relatie vind ik :slightly_smiling_face:

Jullie moeten mij niet verkeerd begrijpen hihi. Als hij in de kroeg met een meisje aan het praten is, dan vind ik dat niet erg. Ik trek hem niet meteen weg als hij met een meisje aan het praten is hihi. En mijn vriend vind mij ook geen aansteller gelukkig. Maar denk dat het pas alles bij elkaar was en wil er zeker ook geen groot probleem van maken. Mijn vraag was meer van of iemand zich hierin herkent, omdat ik mijzelf snel een aansteller vindt. Heb het daarom ook nog niet gezegd tegen hem. Dacht als meer dit hebben of begrijpen dan ligt het dus niet persè aan mij, dat ik me geen aansteller hoef te voelen en het gewoon moet zeggen. Wil namelijk geen zeikwijf zijn haha…

Oh ja. In that case: ik heb het ook. Jaloers als ik maar jaloers kan zijn! Haha! Mijn vriend weet het en kan er soms wel om lachen, maar houdt er wel rekening mee.