Ben ik de enige?

Hoi meiden,

deze topic zijn voor meiden die met een persoonlijk probleem zitten zoals ik.

dus gooi het r hier maar uit!

succes <3

Mijn probleem…

Ik ben al 16 jaar, en het is namelijk zo dat ik nog nooit me eerste kus heb gehad.
Eerst had ik er geen problemen mee, maar de laaste tijd erger ik me er steeds erger aan.

Kijk, al mijn vriendinnen praten nu al over hoe ze het de eerste keer hebben gedaan. ze fixen om de 2 maanden iemand. En als ik aankom zovan: ja ik heb uberhaupt nog nooit iemand gekust doen ze zovan, komt wel joh. Maar mijn probleem is, WANNEER DAN!? Ik erger me er steeds meer aan omdat mensen er egt veel over gaan praten, terwijl ik nog niet eens n kus heb gehad. Eerst kon ik t wel negeren… maar nu… word ik er helemaal gek van! Ik eb niet egt problemen met mezelf, ik vind mezelf niet lelijk en ik kan prima mezelf zijn, maar waarom duuuurt het zooo lang?

Wat moet ik doen om mezelf sterk te houden, en ben ik de enige?

xxx

Je bent pas 16, jouw tijd komt nog wel. Je hoeft echt niet gelijk al je vriendinnen na te doen.

Dit. Ik had een vriendin op de universiteit die nog niet gezoend had, big deal. Het komt vanzelf wel.

Je bent nog maar 16. Er zit geen leeftijd vast aan zoenen, dus wat maakt het uit. Het komt vanzelf!

ik zie het probleem niet eigenlijk xD

waarom maken we er altijd zo’n probleem van. Vanaf die leeftijd eerste zoen, Vanaf ** eerste keer seks (ervoor ben je een slet, erna ben je een non -om het even cru neer te zetten)…

cliche maar het komt wel

Wanneer het jouw tijd is

Ik heb ook vriendinnen die 18 zijn en nog nooit hebben gezoend, nou boeiend.
Wat maakt dat nou uit? Het komt wanneer het jouw tijd is, ik was zelf ook 16 en het kwam vanzelf. Maar of je nou 12 bent of 25, het is maar een getal

Hoe wanhopiger jij er naar op zoek gaat of erover zit te denken, hoe minder snel dat je het ook werkelijk zult krijgen.

Ik ben het met de rest eens

Je bent niet de enige hoor! Ik zat hier vorig jaar ook soms wel mee, ik wilde ook gewoon graag mee kunnen praten. Maar wanneer je vriendinnen zeggen het komt wel, het komt ook echt wel! Je hoeft er echt niets voor te doen, er zal echt iemand komen die jou ziet staan in plaats van al je vriendinnen. Grote kans dat deze jongen het dan ook waard is en niet ook zo’n ‘fix van twee maanden’ waar je vriendinnen dus mee bezig zijn. Laat het, je hoeft je er geen zorgen over te maken, uiteindelijk zal het wel goed uitpakken.

Voor als het je gerust stelt: ik was 17 toen ik voor het eerst met iemand zoende, ik was toen ook voor het eerst dronken. Ja, ik was wanhopig. Nee, ik raad het niemand aan. Je eerste kus hoeft ook geen sprookje te zijn, maar maak jezelf niet gek.

Argh, ik was 14 jaar. Had hetzelfde probleem als jij, maar dan was ik nog jonger. En toen voelde ik me echt vervelend! Toch maar op een avondje de stoute schoenen aangetrokken en in de stad (toen was het wat makkelijker om op die leeftijd uit te gaan) me laten zoenen door een random, dronken jongen ‘die wel aardig was’.
Ik kan je vertellen: Ik heb nu nog spijt, en inmiddels ben ik 19.

Maak je er niet druk om, laat je niet overhalen door vrienden. 16 jaar en nog niet gezoend hebben stelt echt niks voor. Het komt vanzelf wel :slightly_smiling_face: