ben ik de enige die uitgaan niet leuk vind?

-

Ik ben zelf nog nooit uit geweest, maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in halfgeile jongens die maar een beetje tegen je aan rijen.

+1, in mijn omgeving lijk ik echt de enige

ik vind het ook niets aan hoor, dacht altijd dat ik de enige was…

ik hou er ook niet van, gezellig een terrasje pakken 's zomers vind ik wel leuk en gezellig, maar een avondje in een discotheek doorbrengen zie ik niet echt zitten.

Ik vind uitgaan alleen echt leuk in de zomer, vooral in de zomervakantie.
Heb dan meer vrijheid heb ik het idee… geen last van schoolwerk en bijbaantjes.

Ik moet persoonlijk ook altijd 2 dagen bijkomen van een avondje uit, daarom ga ik ook eigenlijk nooit buiten de vakanties om… vind het ook onzin om tot 5 uur uit te gaan, tot 3 uur is goed genoeg voor mij.

En wat voor alternatievere plekken dan ? :slightly_smiling_face:
Kroeg ofzo ?

Ik vind feesten van mensen daarintegen heeel gezellig je kent bijna iedereen en je hebt altijd wel iemand om mee te praten, dus denk dat ik toch maar een keer mn vriendinnen meesleur naar de plaatselijke kroeg !

Ik vind het vaak alleen gezellig als ik heb gedronken :’)

Woehoeee, medestanders hier! :stuck_out_tongue:

Ik heb ook totaal geen behoefte aan uitgaan. Een filmavondje met wat vrienden oid vind ik veel leuker. (:

Haha je bent zeker niet de enige!

Een aantal jaren terug vond ik het wel leuk, maar ook niet TE vaak. En nu vind ik het genoeg als we af en toe gaan. En ik ga sowieso liever wat drinken van 10 tot 2 dan van 12 tot 6 in de stad te moeten staan. Daar heb ik de energie niet meer voor. Ik ga vooral voor de gezelligheid dan! Die je thuis met vriendinnen en vrienden ook kunt vinden.

Maar thuis met een filmpje in je chillpak, heerlijk! Lekker met hapjes en drankjes.

Ben ik gelukkig niet de enige haha, ik zit liever thuis met wat vrienden en zo, of een leuke filmavond. Ik ben niet zo van de grote gezelschappen, ik voel me dan al snel buitengesloten. :frowning_face:

Ik houd er ook niet van. Vind het veel leuker om uit eten of naar de bioscoop te gaan of gewoon bij vrienden te zijn.

Hoewel het af en toe geen kwaad kan. Maar dan ga ik hooguit 2/3x per jaar

Dat heb ik ook! Ik ga ook nooit uit, en dan vinden ze mij meteen saai. Ik snap dat echt niet

Ik meld me! Vind er ook helemaal niks aan. Ik ben denk ik 3 keer uit geweest in mijn leven ofzo en ik heb er nooit van kunnen genieten. Ik hou niet van die herrie, ik haat alcohol en die drukte vind ik ook niets. En zo laat opblijven is ook niets voor mij. Plus op een gegeven moment weet ik ook niet echt meer wat ik dan moet doen haha, vind er niks aan.

Nee.

Ik vind het gedrag daar zo walgelijk.

Ik ben twee keer uit geweest in Barcelona met de klas.
Jezus.

Ik heb er ook geen behoefte aan. Ik blijf liever thuis, ik kan mijzelf best vermaken.
Maar het ligt er ook aan wat ‘uitgaan’ is, want ik vind het wel leuk om naar de bios en theater e.d. te gaan om de zoveel tijd, maar ik ga niet naar een kroeg of iets waar teveel mensen en teveel lawaai (en teveel alcohol) aanwezig is.