ben ik de enige die niet van uitgaan houdt?

Hoi meiden,

Heel veel mensen uit mijn klas gaan iedere week uit, vooral naar dance feesten en disco’s enzo. Maar ik houd er niet zo van, ik ga liever een terassje pakken of naar de bioscoop.
Omdat iedereen uit mn klas naar disco’s gaat enzo en ik niet, lijkt het alsof ik de enige ben die dat soort dingen niet doe, en nou voel ik me een beetje een outsider :confused:
Herkennen jullie dit, dit zal me helpen omdat ik dan weet dat er nog meer mensen zijn die dat niet leuk vinden
x

Er zijn nou eenmaal mensen die dat minder leuk vinden. Kan gewoon

Je bent niet de enige, ik hou er ook niet zo van :slightly_smiling_face:

Ik hou ook echt niet van uitgaan! Ik ga inderdaad liever naar de bios of iets drinken in een kroegje, maar geen discotheken voor mij…

Ik heb het ook nooit leuk gevonden. Ik geef niets om uitgaan. Ik ga liever met een vriendin ergens een drankje doen en iets eten, gewoon thuis een filmpje kijken, of lekker shoppen ofzo.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/ben-ik-de-enige-die-uitgaan-niet-leuk-vind-260872.0.html

Je kon niet weten dat dit al bestond hoor! Maar hier zijn een heleboel lotgenoten voor je!

Je bent niet de enige! Ik vind het ook niet zo leuk! De drukte, het lawaai, de warmte… Vind het veel leuker om gewoon mijn vriendinnen uit te nodigen en een meidenavondje op de bank te houden! Is helemaal niet gek hoor! Al voelt het soms wel zo!

Ik hou ook niet van uitgaan hoor. :slightly_smiling_face:
Ik zit eigenlijk gewoon veel liever thuis…
Ik hou zelfs ook niet van veel buiten zijn met vrienden. (Misschieen kllinkt dat wel overdreven.) Meestal als ik toch iets met vrienden doe, dan is het meestal thuis een filmpje pakken, of samen koken. Dat soort dingen.
En ik heb trouwens ook geen grote vriendengroep. Kheb meestal 1 of 3 vrienden met wie ik welleens afspreek.

Ik zit ook veel liever met een groepje vrienden bij iemand thuis dan dat ik naar een discotheek ga. Lucky me, mijn vrienden zitten ook veel liever bij iemand thuis :slightly_smiling_face:

Ik vind 't verschrikkelijk.

Echt precies precies dit gewoon!

Ik zit echt veel liever thuis, en als ik dan ooit ergens heen ga met vriendinnen dan doen we thuis dingen. Maar ik weet ook eigenlijk niet waarom, als ik met vrienden ben, ben ik wel blij en vrolijk etc, maar ik heb gewoon nooit zo’n zin om af te spreken.

Ik ga noooit uit. Verschrikkelijk die plekken.

Vind ik ook!

Ben ik de enige die moe word van dit soort topics. Je bent nooit de enige op deze wereld met dit soort simpele dingen.

Ja.
Je bent de enige persoon in de heeeeeeeele wereld die niet van uitgaan houdt.

ik haat uitgaan.

ik vind festivals en concerten wel leuk maar uitgaan is verschrikkelijk.

Uitgaan is ook niet mijn ding. Dan ga ik liever gewoon naar de bioscoop, terrasje pikken, met vriendinnen cupcakes maken of wat dan ook :slight_smile:

Ik ben er ook niet zo van.
Best gek, op mn 16e/17e ging ik supervaak en vond ik het geweldig. Maar nu ben ik liever met mn vrienden aan het chillen of gewoon een leuk feestje thuis.
Maar af en toe vind ik het wel leuk, gewoon niet te vaak :stuck_out_tongue:

Ik vind het leuk, 1x in de zoveel maanden, met goede vrienden, en als ik de volgende dag mijn bed niet uithoef. Voor de rest hoeft het voor mij niet.