♥ Ben ik dan zó raar?

.

Gatver, ik zou echt geen jongen willen die ‘film-romantisch’ is.
Ik wil en man, geen sissyboy…

idd, wat E_kid zegt!

haha ik vind dat ook niks… dat 'ie een roos voor me koopt en een in me haar enzo. Slijmbal haha.

Eeh nee. Ik zit niet echt op zo’n slijmbal te wachten.

Precies.

Ik denk dat als je je zo voelt je hem niet écht leuk vindt… Ik had dat ook met andere jongens, ik hou al niet van het neppe-té-romantische (al vind ik het wel heel leuk als mijn vriend me laat merken dat hij me echt leuk vindt) en als het dan van een jongen komt die je niet echt leuk vindt dan voelt dat ongemakkelijk …Tenlinste, het kan ook dat ik het helemaal fout heb hoor!

Ik heb echt een hekel aan romantische zooi. Ik maak liever lol met een jongen. :stuck_out_tongue:

Nee is toch niet raar? Ik zou het keilief vinden als men vriend me een verrasste met een klein cadeautje/ roos/ iets romantisch. Máár elke keer, of zoiets heel vaak nee daar zou ik ook niet van houden.
Maar heb je dan niet de verkeerde jongen ‘uitgezocht’ want je kan hem niet verbieden om niét romantisch te zijn.
maar goed ik weet het niet;p

Misschien ben je niet echt verliefd verliefd?
Anderzijds heb je er gewoon geen behoefte aan maar dan vind ik het wel raar dat je zegt dat je jaloers zou zijn als je het bij je vriendinnen zou zien gebeuren

haha, ja ik snap je wel n beetje: jongens kunnen t ook n beetje te overdrijven… :expressionless: bij mij is t dan net zoiets als ik een overdreven aardig complimentje krijg ofzo…

[kheb btw liever een jongen die niet te romantisch is, maar wel n beetje :stuck_out_tongue:]

Spontaniteit is een voordeel.

Maar voor de rest ben ik het met de mensen hierboven eens.

neeeeee ik vind dat ook echt vreselijk! doe normaal ja :stuck_out_tongue:

ik hou daar échtéchtécht niet van! gatver! spontane jongens oké, maar geef mij maar een vent<3

ik snap je.
Natuurlijk is het wel lief bedoelt enzo, maar erover is erover.

Ik vind dat juist wel leukkk <3 Maar t moet niet zo veel zijn zoals die jongen!
Gewoon … n beetje romantisch … op zn tijd:D

Amen.

Nee je bent zeker niet raar . Smaken vershillen toch ? Ik ben echt totaal niet romantish en me vriendje ook niet. Hij moet eens met rozen voor de deur staan … haha ik lach hem vierkant uit. Bhabha ik hou niet van dat gedoe.

Ik moet dat ook écht niet hebben… ik moet een vriendje hebben die 't zelf druk heeft zodat ik veel vrije tijd heb, hoeft hem ook niet 5x in de week te zien ofzo…

Ben ook hélemaal niet romantisch, hou d’r ook niet van. Nouja, een cadeautje of iets liefs is af en toe best leuk, maar met mate!

Nee joh, doe mij maar een ex-gedetineerde.