ben ik bi?

hey, ik denk al een tijdje dat ik misschien bi ben.
ik ben een meisje maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje.
wel heb ik nagedacht hoe het zou zijn om een relatie met een meisje te hebben.
ik weet niet wat ik moet doen en ik durf er niet met mijn ouders over te praten want ik weet niet eens of het echt zo is
wat moet ik doen?

unnamedgirl

Ik denk dat heel veel meisjes wel eens erover nadenken hoe het zou zijn met een meisje - ik denk niet dat dat je gelijk bi maakt. Ik denk dat het vooral goed is om jezelf af te vragen waarom het zo belangrijk voor je is om nu al te weten of je bi bent of niet. Je geeft aan niet verliefd te zijn, dus zou er echt iets direct in jouw leven veranderen als je van jezelf weet dat je bi bent? Waarschijnlijk niet.
Je hoeft jezelf niet zo snel als je kunt een labeltje op te plakken - je hebt nog tijd zat om je geaardheid uit te vinden! Misschien ben je bi, misschien niet - hou alle opties open, dan zal de tijd het leren. Het is zonde om jezelf daar nu al druk over te maken toch?

Ik heb er ook wel eens over na gedacht hoe het zou zijn om als meisje met een meisje in een relatie te zijn, denk dat iedereen daar wel eens over nadenkt. (Ook denk ik dat bijna elke chick wel eens andere chick denkt en denkt; goh ik zou zo met jou naar bed gaan). Ik ben echter compleet hetero!

Ik denk niet dat dat meteen betekent dat je bi bent, maar wie weet! Ik zou voordat je meteen je ouders inlicht eerst het wat meer aankijken, aangezien je nog geen gevoelens hebt gehad voor een meisje. Komt goed!

bedank voor de tips :slightly_smiling_face:
wat wel zo is, is dat toen ik en 3 vriendinnen gingen logeren gingen we truth or dare spelen en daar komen dit soort vragen bij. bij mij kwam de vraag zou je ooit een meisje willen zoenen? en toen begon er een gesprek over lesbisch/bi zijn en ik voelde me daar helemaal niet oncomfortabel bij. en soms zie ik een meisje waarvan ik denk woow zij is echt knap wat ik ook bij jongens doe

Het is logisch om op deze leeftijd (en misschien wel nooit helemaal) niet zeker te zijn van je seksualiteit. Ik weet niet hoe oud je precies bent, maar ik ben inmiddels 19 en ik weet nog steeds niet of ik wel alleen op jongens val. Hou me er ook niet mee bezig eigenlijk, als je op een jongen of een meisje valt gebeurt dat gewoon. Ik zie het nut er niet zo van in om jezelf per se in een hokje te plaatsen, je kan nog zoveel leren en experimenteren. Zolang je overal voor open staat en jezelf niet dwingt om alleen met jongens om te gaan, zie je vanzelf wel wat er gebeurt.