ben het zat om te blozen ..

[b]Nou dan begin ik maar =( !

Er zit een jongen in me klas, maar als hij tegen me praat dan bloos ik heel erg, want ik vindt hem heel leuk ! Maar dan durf ik hem niet aan te kijken want dan praat hij tegen me, en zegt hij bijv. ‘Wil je met me trouwen schatje ?’ maar dan wordt ik heel rood, en draai ik me om, maar dan zegt hij : ‘Kijk me is aan’. Dat doe ik dus niet, want ik weet dat ik heel rood wordt. En als ik niet omdraai zegt hij : ‘Grapje, bloos maar niet hoor’.

Als iemand me diep in de oog aankijkt kan ik er ook niet tegen en bloos ik geleik, of als iemand me plaagt, voor hun is het wel grappig maar dan kan ik niet lachen omdat ik bloos :frowning_face:.

Ik schaam me er heel erg voor, Ik weet wel dat het normaal is.

Maar iemand nog enige tips asjeblieft ?

en ohja alvast sorry, ik weet dat er meerdere topics zijn, maar ik kan niet wachten op antwoord daar, heb het namelijk voor morgen nodig :frowning_face: heel de dag les met hem ![/b]

Ja je kan er niet zo veel aan doen ben ik bang… Gewoon reageren zoals je zou doen als je niet blooste, als je alleen maar zo zit van KUTKUTKUT wordt het alleen maar erger ^^

Aan blozen kan je niets doen, vanmiddag van mijn biologie leraar geleerd. Het is iets waar van ‘wetenschappers’ niet goed weten waarom het is. Want wanneer je bloost wil je eigenlijk niet opvallen, maar je word wel rood en je valt dus wel op. (Je lichaam bedriegt gewoon, hehe).
Maar mensen krijgen wel altijd een ‘aaaaaaaaw!’ effect, en die jongen vind het vast ook heel schattig, en dat is juist positief!
Always look on the bright side of life!

Make-up! :slightly_smiling_face:

Heel dun laagje concealer (groen) op je wangen aanbrengen, foundation eroverheen en klaar :smiley:

hahah :blush: ik gebruik alleen oogpotlood en mascara :frowning_face:

achjoh ik bloos ook altijd en ze zijn er nu wel aan gewend

Oke ga je nu alsjeblieft niet volplamuren met make-up,
maar ik heb er zelf ook wel soms last van,
kan best irritant zijn ja!

Had het trouwens ook altijd als ik moest presenteren, maar laatst moest ik een betoog houden en toen dacht ik ; boeiend iedereen moet weleens zoiets doen

Ik heb t ook altijd super irritant echt… Ik heb al vaker gezocht of je er iets an kunt doen maar er ia niet echt iets concreets :s

Ik bloos ontzettend snel, maar ik heb van mezelf al aardig roze wangen (veel bloedvaatjes dicht onder mijn huid, natuurlijke blusher ftw!) dus vandaar.
Ik bloos niet perse alleen als ik me schaam voor iets of omdat ik in verlegenheid ben gebracht, ook als ik lach gebeurt t vaak.
Ik vindt dat mensen die blozen er altijd heel open uit zien, en lief :3
Dus maak je er gewoon geen zorgen over! Iedereen bloost wel eens!

Wat je ook kan doen is zo’n zelfde soort opmerking waarvan jij altijd moet blozen naar hem maken. Kun je hem eens aan het blozen proberen te maken! :stuck_out_tongue: