ben half oranje. :)

heemeiden,
ik ben dit jaar niet op vakantie geweest en het weer in nederland is niet zo geweldig. ik wou toch nog een beetje een tintje krijgen zodat ik niet ‘bleek’ op school aankwam. een paar dagen geleden had ik ‘Dove summer glow’ (voedende milk/voor normale tot donkere huid) gekocht. Er zit een (subtiele) zelfbruiner in. Oke, dacht ik, laat ik is proberen. :slightly_smiling_face: 2 dagen geleden begon ik, ik smeerde het over mijn gezicht, benen, armen, buik, etc. in totaal 3x. ik keek vanmiddag in de spiegel, en schrok een beetje, het werkte iig wel, alleen ik was best oranje, (vond ik). mijn moeder maakte bij het eten wel op dat ze me bruiner vond, maar niet oranje. (ik zat ook niet in het daglicht). maar als ik uit het raam kijk en een spiegel ervoor houd dan vind ik mezelf dus best oranje.
Op de achterkant staat: 'Smeer je huid dagelijks in. (daar ligt het dus niet aan denk ik). ik heb een normale huidskleur. heeft iemand ervaringen? trekt het morgen wel een beetje bij? kan ik er iets aan doen? (behalve make-up dan :slightly_smiling_face:)
alvast bedankt!

Misschien heb je niet goed genoeg uitgesmeerd?
Ik heb eigenlijk geen ervaring met die zelfbruinerspullen, vind het rotzooi…

Of eh, scrubben? Maar misschien gaat het dan wel helemaal weg :")

Die Dove summer glow is bedoeld voor je lichaam. De huid bij je gezicht is dunner, dus dat verkleurt veel sneller…
Ik heb er zelf ook ervaring mee gehad, je krijgt het er heel makkelijk vanaf:
-Scrubben en daarna reinigingsmelk&tonic gebruiken, dan is het helemaal weg. (:
Je kan trouwens ook alleen scrubben of alleen reinigingsmelk&tonic gebruiken, maar als je het allebei doet gaat het sowieso weg.

Hoop dat het werkt!

Gebruik dat spul nooit, heb et niet nodig en vind dat mensen er altijd nep en … oranje :’) uitzien

bedankt! ik koop het iig niet meer.

Je hebt het denk ik niet goed uitgesmeerd, heb het ook ooit een keer gekocht, en toen had ik oranje strepen tussen mijn vingers omdat ik het daar niet had uitgesmeerd en nog was blijven zitten.

Ik denk dat je 't je inbeeldt :slightly_smiling_face: het is zoals 'n nieuw kapsel. Je bent iets anders gewend dus je gaat het nieuwe kapsel niet meteen mooi vinden…OF je moeder liegt, haha. Ik zou in 't vervolg iemand vragen om jou te helpen (: