Ben goed in...

Iedereen heeft wel iets, waarvan ie kan zeggen dat ie t kan of t zou willen kunnen, ookal klinkt t misschien arrogant voor sommige, wat kunnen jullie goed? of hebben jullie vrienden of mensen die je kent die iets heel goed kunnen? heb vorige week een meisje op school leren kennen dat supergoed manga kan tekenen ze is er ook een paar jaar mee bezig… PLAatzz maar duzz…

Oke ik PLAatzzz maar duzz:

Ik ben goed in positief denken :3

Ik vind dat ik ook goed ben in positief denken :slightly_smiling_face:
En ik kan wel redelijk tekenen.

Waar ben jij goed in, AdictoALaVenta?

Ik weet waar jij goed in bent; jij bent goed in het maken van onzinnige topics. Maar niet Het onzinnigste topic.

En bedankt… :slightly_smiling_face:

mag je blij mee zijn! zo iets kan ik dus echt niet ik ga altijd het slechtste denken van alleshaha

ik kan goed vanbuiten leren
eennnnn
tekenen
dat is het :'3

Woot?, je bent goed op weg hoor!, maar je bent er nog niet helemaal.

Ik kan goed typen :'D

Ik WIL goed zijn in grafisch ontwerpen, maar vind mezelf nog niet goed genoeg :’) achja ik oefen nog wel wat af, en ze zullen me wel niet voor niks aangenomen hebben op die school denk ik dan maar he

Euhm… ik zeg niet snel van mezelf dat ik iets goed kan maar volgens mn vriendinnen kan ik :
tekenen
mode ontwerpen
schrijven
leren ( doe vwo )
dansen
en ik krijg net een geweldig compliment dat ik onzinnige topics kan plaatsen woehoew

ik ben oke in gitaar&piano spelen en zingen… maar ik ben niet echt ‘goed’ ergens in xD

Die wil ik wel maken hoor met de titel: het onzingste topic ooit door AdictoALaVenta

Volgens mijn vriendinnen ben ik slim en heel erg creatief :grinning:

Volgens m’n vriend; seks. Ha. :’)

Verder. Positief blijven.

Mensen moeten eens ophouden met zeggen: Volgens mijn vriendinnen…

Iedereen is ergens goed in, en dat weet je ook heus wel van jezelf.
Dus, laat dat van die vriendinnen nou gewoon weg!
Dat staat zo onzeker, vinden de jongens onaantrekkelijk hoor :dp

In wat ben je cratief dan? In knutselen bijvoorbeeld? ik ben verslaafd aan kleding ontwerpen…

@liefenverliefd; wie zegt dat dan? Alleen MadeByMy zegt dat, en ik volgens m’n vriend, wat ook maar een grap was…

Ik wás goed in leren (heb nu 8 tekorten…)
Maar ik kan goed luisteren.
En ik kan goed dansen volgens mijn duits lerares ?

Ik denk dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik goed ben in het schrijven van verhalen.