Ben gister geplayed..

Ik vond een jongen leuk en we zijn al vaker met elkaar geweest enzo, gister was ik een club en hij was er ook hij pakte zo mn hand en nam me mee en toen ging ik met m en toen liep ie in 1x weg. Ongeveer een uur later zei hij tegen een goeie vriend van hem dat ik kon oprotten omdat ik nooit naar hem toe ging maar ik hoef tot niet elk moment naar hem toe we waren nog niet eens op de helft van de avond!
nou dus toen ging ik zo naar hem toe en vroeg waarom ik kon oprotten, nou toen duwde hij me weg! toen liep ik weer naar 'm toe en toen zei ik dat ie niet zo dom moest doen enzo. maar toen reageerde die niet meer… toen liep er een ander meisje naar hem toe en die gaf hij een kus op de wang. toen liep hij langs mij met haar hand in hand en toen heb ik hem een klap in z’n gezicht gegeven.
Toen vroeg ik aan zn beste vriend wat er met hem was hij zei dat hij het niet wist toen pakte die beste vriend me! nouja, ik dacht oke. maar achteraf hoorde ik dat ze dat afgesproken hadden zodat die jongen met dat andere meisje kon gaan.
Ik voel me echt zo kut, want ik vond m echt zo leuk

wat een lul. Ik zou gewoon geen aandacht meer aan hem besteden. Zijn genoeg andere jongens (:

maar, hebben jullie gezoend? want persoonlijk vind ik dat als iemand je hand vastpakt en dan even later met een ander meisje hand in hand loopt dat je niet echt geplayed bent maargoed. het lijkt me een beetje een jongen die nogal vol van zichzelf is, gewoon laten gaan, je kan wel beter krijgen!

nee maar er is nog wel meer gebeurd. hij moest zeg maar kiezen tussen mij en dat meisje toen heeft hij voor mij gekozen maar nouja… ik vind het gewoon zo genaaid ook van die vriend van hem

@ ja we hebben gezoend.

wat een eikel zeg! naja, gewoon niet meer aan denken, er zijn zat jongens die geen players zijn;)

laat hem lekker stikken :slightly_smiling_face:

hij is nu op msn, moet ik hem negeren ?
of zeggen dat ie een klootzak en alles is ?

Negeren, het kan hem vast geen bal schelen wat jij van hem vindt.

oke in dat geval snap ik het wel. gewoon negeren, dat is meestal erger als dat je van alles tegen hem gaat lopen roepen, want dan krijgt ie aandacht.

Negeren idd, hij verdient jouw aandacht niet

negeren!

Wat heb jij met jongens?

1. Je had een topic aangemaakt, dat je een jongen leuk vindt/vond die twijfelde tussen jouw en een ander
  2. Je kreeg een smsje met: ‘‘Ik heb zin in jouw’’
    en 3. Nu dit

(okeee yes i’m confused)

zie mijn tips in mijn topic tips voor als je geplayed bent en voor schut staat

Oooooooh vandaar
maar dat smsje, was dat ook van hem?

mmm die jongen is ‘‘all over’’ fake

Dumpen! Wie weet doet hij dit vaker. Daar kan je niks mee en het doet alleen maar pijn.

Wat een lul, geen aandacht aan schenken duh

Wat een eikel, gewoon geen aandacht meer aan besteden, is hij niet waard!