Ben er kapot van' ;S

Hier komt het verhaal:

2 Maanden na de zomervakantie, zag ik een jongen door de school lopen, nou best wel knap, verder voelde ik er niet veel bij. Maar het kwam steeds meer en ik begon hem leuk te vinden, een vriendin van mij kenden paar vriendinnen van hem, en zo gingen ze ons ‘‘koppelen’’ , Na school gewoon beetje gepraat enso, hartstikke leuk. Nou die dag nog wat berichtjes gestuurd, En paar dagen later kwam het al wat meer’ & we gingen uit school ook nog wat praten een andere keer, nou was ook hartstikke leuk en de sms’jes kwamen wat meer’; ik houvanje, je bent knap, Ik mis je etc (was in de herfstvakantie)
En toen vrijdag ging hij op kamp, had 1e dag nog wel wat van hem gehoord, daarna niet meer. De rest van de herfstvakantie ook niet; dus ik zijn hyves telkens chekken; van een meisje die ook mee was op kamp, Allemaal berichtjes; (L)<'3 was gezellig hou van je <'3 etc. En nu hoor ik nog steeds niets van hem, alleen mijn vriendin had gehoord vandaag dat ze dus nu al 8 dagen hebben… En ik heb al die tijd natuurlijk wel vermoedens gehad, maar niet definitief, ben er nu echt kapot van, En weet echt niet wat ik moet doen!?

Het is natuurlijk heel erg vervelend voor jou! Maar je moet echt van jongen die een vriendin hebben afblijven. Jullie kunnen toch wel gewoon vrienden blijven?

Niet kapot van zijn.

Er had al een lampje moeten branden toen hij ‘ik hou van je’ per sms zei.

Overheen zetten, ikweethet het is moeilijk.
Ik heb het zelf ook gehad.ik ging alle slechte dingen van hem opnoemen en ook alle goede dingen. Toen dacht ik van; Je neemt toch niet met hem?zoveel slechte dingen ! En toen ben ik gewoondoorgegaan terwijl hij bij mij in me klas zat enz. En nu ook nog en heb ik ook soms nog wel van leuke jongen is het eigenlijk wel hoor. maar dat ga ik weer daaraan denken en dan denk ik weer aan andere knappe jongens en dan ga ik weer met mijn vriendinnen en dan gaan we gekke dingen over hem zeggen enz.
x

Ahw dat is echt niet leuk. Eerst was hij met jou bezig, en dan kom je er ineens achter dat hij een ander heeft. Dat heb ik ook wel is meegemaakt, dat is echt heel klote. Maar geloof me, daar kom je wel weer overheen. Uiteindelijk zul je een veel leukere en lievere jongen leren kennen, en dan snap je niet meer wat je in deze jongen zag.

hmm, maar jullie hebben alleen maar gepraat? hoe kan hij dan zeggen dat hij van je houd en je mist, vooral als je elkaar nog maar net kent, klinkt een beetje playerig;) de smsjes die hij je heeft gestuurd stellen helemaal niets voor, je bent beter af zonder hem;) probeer maar aan andere leuke dingen te denken, er lopen zat leuke jongens rond;)

Dankjewel allemaal (:

wat Roozzzz zegt. & natuurlijk bergen en bergen chocola, op sommige momenten is dat heel gezond. :slightly_smiling_face: Denk aan: chocoladeletters, chocoladepepernoten, chocoladecakejes, chocolademelk, chocoladekoekjes, chocochocochoco. Het is bewezen dat je er vrolijker van word!

Nogal lullig van hem. Snap sowieso niet waarom hij zo snel al: Ik hou van je zegt. Blijkbaar begrijpt hij niet goed wat dat betekent.

Daar heb ik niet veel problemen mee hoor (a’)

wow wat lullig, en wat polyethylene zegt ben ik het mee eens.

Maar met ‘ik hou van je’
Bedoelt hij niet iets heel ‘speciaals’ hoor.

lullig idd…
maargoed wat de anderen zeggen, afleiding zoeken!

Maar het is zo moeilijk om hem los te laten!
Ik kom hem elke dag tegen, dus zou er ook mee geconfronteerd worden…
En hij is zooooo leuk ! <'3
Ik kan echt niet van hem ‘afkicken’ Dan heb ik heeeeel veel tijd nodigg :S

Klinkt misschien heel raar maar ik vind dit zinnetje toch wel iets heel speciaals hebben. Ik vond het ook moeilijk om dit tegen mijn vriend de eerste keer te zeggen. En mijn vriend vind het ook een speciale zin. Ik vind persoonlijk dat je alleen maar tegen iemand kan zeggen ‘ik hou van je’ als je het ook echt meent!

haha, amgela dat heb ik ook hoor. Is niet raar. Ik had ook echt de kriebels in mijn buik, omdat hij een heel speciaal moment ervan had gemaakt. Heeeerlijk.

on: he, die tijden kloppen helemaal niet? Hoe kun je hem nu twee maanden na de zomervakantie voor het eerst gezien hebben, voor de herfstvakantie zeker want toen waren jullie dus al een tijd aan eht praten? En daarna ook nog eens 8 dagen na/tijdens dat kamp. Zoveel weken school zijn er toch uberhaupt nog niet. Of je moest hem pas een paar dagen kennen ofzo, en dan zou je toch wel enigszins snel over hem heen moeten zijn.

Wat een lul. Gewoon niks meer mee doen, gewoon vergeten en je komt vanzelf wel een leukere jongen tegen (:

Ik zeg ook ongeveer, ik weet het niet preccies.
+de verschillen van vakantie’s in nederland zijn anders (:
En ik kende hem toen ook nog maar een week jaa…

omg wat gemeen, hier moet je niet om treuren eikel dat ie is