Ben er aan toe jij ook?

heee dames,

Heb de laatste tijd echt een raar gevoel, een gevoel van ik ben toe aan een vriendje een die mij liefde geeft en wie ik liefde kan geven, waar ik hele dagen op om kan knuffelen…
Op zoek gaan naar een vriendje is niet de oplossing, maar ik ben er aan toe :flushed:

Meer vrouwen die hier last van hebben?
Wat doen jullie met deze gevoelens?

liefss

Die gevoelens heb ik niet meer, aangezien ik een vriend heb, maar ik had ze echt heel erg deed er eigenlijk helemaal niks mee :’) Op het moment dat ik het totaal niet verwachtte kwam hij, gewoon jezelf blijven en niet wanhopig op zoek gaan. Dan kom je de beste jongens tegen!

nee
I’m a strong, independent women who don’t need no man.

Heb ik ook gehad, een tip: probeer er zo snel mogelijk mee te stoppen.

-

jakkes fietsyou! hopelijk gaat het snel weer wat beter, en komen jullie er samen weer over heen.

Heel erg herkenbaar dit ! Ik vind nu wel echt iemand leuk maar ik durf niet op hem af te stappen. Verder weet ik ook niet of hij mij ook leuk vind. & en hij zit bij mij in de klas… Ik weet niet wat ik moet doen. Iemand tips?

@veerle ik denk dat het, het beste is dat je al je moed bij elkaar verzamelt. En het dan moet vragen! al vraag je om zijn nummer zoek je hem op op facebook. begin een leuk gesprek en wie weet praat hij nog meer dan jou :wink:

mee eenss, zelfde probleem, maar aan de andere kant, ik ben met een jongen bezig geweest, en we hebben samen besloten om er niks mee te doen op dit moment (vooral door hoe hij op dit moment is) :cold_sweat:

edit: zo raar vind ik het eigenlijk niet, bijna iedereen waar ik mee omga hebben een vriend of vriendin, en daardoor ben ik vaak best alleen of kan ik niet meepraten met die mensen, en hoor ik hoe leuk het kan zijn om een vriend te hebben.

Wil ik ook maar ben zo kieskeurig, ik houd het toch een beetje tegen onbewust, weet niet waarom want lijkt me echt geweldig. :cold_sweat:

Ik heb dat soms, dat ik wel een vriendje zou willen hebben. Maar ik ben denk ik ook ontzettend kieskeurig en redelijk gesloten (tenminste de eerste paar weken dat je me kent), dat maakt het wel moeilijk.

Aan de andere kant ben ik ook goed af zonder. Maar het zou leuk zijn :flushed:

ik heb dat ook veel gehad, vooral toen ik in de puberteit zat (tjsa, hormonen hè) en het leek dat iedereen om me heen verkering had. De beste manier om aan een vriendje te komen is om niet te zoeken. zodra je er vrede mee hebt dat je vrijgezel bent, straal je zelfvertrouwen uit. jongens houden van meisjes die uitstralen dat ze voor zichzelf kunnen zorgen. Als je echt op zoek bent naar een vriendje, kom je meestal wanhopig of opdringerig over.

p.s. neem een huisdier die je kunt knuffelen

Eerst had ik er ook wel behoefte aan, maar op het moment dat ik eigenlijk wel tevreden was. Kwam hij :slightly_smiling_face:

Ik had dit ook echt heel erg voordat ik mijn vriend ontmoette.
Op een gegeven moment dacht ik: Ja ik kan nu wel heel wanhopig een jongen gaan zoeken maar dat heeft toch geen nut. Dus heb ik de moed een beetje opgegeven en precies toen kwam ik mijn vriend tegen :grinning:

Ik ben het hier wel mee eens

Ik had dit gevoel ook, probeerde niet te wanhopig te zijn en kwam ineens mijn vriend tegen :’)

Ik ken het gevoel wel… Alleen ik ben dan weer niet specifiek opzoek naar iemand, maar ik ben ook niet echt de spraakzaamste bij jongens in de buurt, geen idee waar ik over moet praten enzo… Vooral omdat al mijn vriendinnen en mensen om mij heen een relatie hebben of een crush waarbij het toch wel duidelijk is dat zij elkaar leuk vinden, heb ik nu het gevoel van, ja en ik dan?.. Ik kom er vast wel :’) Hoop ik :flushed:

Mijn relatie is sinds 2,5 maand uit. Ik vond het heel leuk om een vriend te hebben, alleen toen hij het uitmaakte wou ik nóóit meer een relatie, die pijn wou ik niet meer voelen.
Nu begin ik iemand al weer leuk te vinden :cold_sweat:. Het is alleen de teamgenoot van mijn ex wat het awkward maakt, hij weet er namelijk nog niks van en het maakt het voor mij moeilijk om er aan toe te geven want ik voel me lullig tegenover m’n ex (niet omdat ik weer app en zo met een andere jongen, ik bedoel het is over, dat heeft hij zelf gedaan, maar omdat ze soort van met elkaar om gaan) plus ik heb nog steeds een zwak voor mn ex :hammer: .

Dit is zoooo herkenbaar. Ik weet dat ik niet zo wanhopig moet zijn en eerst een beetje zelfvertrouwen moet opbouwen, maar toch kan ik niet stoppen met de hele tijd ‘zoeken’ of zo…