Ben de laatste tijd ontzettend down.

Ik voel me de laatste tijd zo ontzettend rot. Dus ik wil het hier echt even van me afschrijven.

Ik heb 3 jaar met plezier bij de La Place werkt. Totdat ik 5 weken voor m’n contract afliep, te horen kreeg dat ze me geen vast contract wilden geven. Dat kwam hard aan. Ik heb me altijd volledig ingezet, was er altijd, zelfs als ze me belden of ik extra kwam werken, was nooit ziek etc. Moet 3 maanden uit dienst zijn en dan kan ik altijd terug komen werd er gezegt. Ik had het hier zo moeilijk mee, nog steeds trouwens. Het werk is leuk en ik heb zulke leuke collega’s. Mn laatste werkdag viel me ook echt zwaar. Ze hebben me nog een afscheidscadeau gegeven en er werd nogmaals gezegt dat ik na 3 maanden altijd terug kan komen. Super lief natuurlijk, maar voelde me er echt ontzettend rot bij. Heb me echt groot moeten houden.
Zit nu bijna 2 weken zonder werk. Ik mis m’n ex-collega’s echt ontzettend erg. Ook al hou ik met een aantal wel contact. Heb 2 sollicitatie gesprekken gehad en ben bij alle 2 afgewezen. Is heel erg vervelend, maarja ik zal verder moeten solliciteren.
Dit ‘thuiszitten’ is echt niet goed voor me, ik voel me nutteloos en ik wil gewoon lekker werken!

Nu vind ik ook een jongen heel erg leuk. Was ook een collega van me. Hij is een stukje jonger als ik. Maarja, voel je niks van zeggen ze he. Het begon eigelijk allemaal als een grapje. N.a.v van dat grapje hebben we heel veel whatsapp contact gehad. En hoe, hij was echt super lief! Hij had toen vakantie en toen hebben we elkaar niet gezien. Toen hij terug was van vakantie, had ik vakantie en ben ik dus naar hem toegegaan. Was echt super leuk. Ben met hem naar bed geweest. We hebben nog een aantal keer afgesproken en zijn toen ook met elkaar naar bed geweest. Tussendoor ook weer whatsapp contact gehouden. De ene keer meer dan de andere keer.
Nu ik weg ben bij La Place zie ik hem natuurlijk niet zovaak meer. Hij was de gene die vroeg of we wel af bleven spreken… Waarop ik antwoordde, ja natuurlijk!
Ik was vorige week bij S en bleef daar slapen. S en hij wonen in hetzelfde dorpje. Hij wist dat ik daar was, want ik had gezegt dat ik bij S was en of hij zin had om ook te komen. Maar hij kon niet. 'S nachts, toen ik net sliep, kreeg ik een whatsapp bericht, dat hij met een vriend bij hem thuis was en of ik ook wou komen. Maarja, ik kon toch moeilijk zomaar weg gaan. Hij probeerde me nog over te halen.
De volgende dag had ik hem nog een paar keer gewhatsappt, maar kreeg gaan reactie… afgelopen dinsdag nog een keer geprobeert. Toen stuurde hij dat hij geen berichten kon versturen. Maja, oke, kan gebeuren dacht ik. We stuurden wat berichten heen en weer. Over dat we weer af moeten spreken etc.
Gister was ik bij een vriendin en ex-collega N. Ik had hem weer een berichtje gestuurd. Kreeg geen reactie. Dus nog een bericht gestuurd. Weer geen reactie.
N vroeg of ik hem nog gesproken had. Dus ik vertellen dat hij niet reageerde op me. Dus zij heeft hem gepingd, dat ik hem probeerde te whatsappen etc. Hij zei dat hij niks binnen gekregen heeft van me? Hmm…
Dan maar via sms proberen. Had hem gesmst welke dag hij vrij is van de week, want ik wil afspreken. Duurde echt een hele tijd voordat ik EINDELIJK eens reactie kreeg met dat hij geen btg heb en dat hij volgende week alleen zondag vrij is. Hij reageerde redelijk kortaf. Ik heb gezegt dat ik geen zin heb ik deze onzin en dat ik hem wel weer hoor als hij me wil of spreken. (heb ik hier wel goed aan gedaan?)
Hij is morgen bij een vriendin van me. Zij gaat ff met hem proberen te praten. Ik krijg hem immers amper te pakken. Ik ben zo gek op die jongen…

Misschien stel ik me aan. Maar het zit me echt niet lekker. Ik zit sowieso totaal niet lekker in m’n vel en ik kan me om dit soort dingen zo druk maken op dit soort momenten.
Ik weet ook gewoon even niet wat ik met m’n gevoel aanmoet.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest dit echt even van me afschrijven.

Het klinkt alsof hij je nogal gebruikt, maar ik denk dat je wijzer wordt uit je vriendins verhaal.

het lijkt me erg verwarrend want eerst doettie zolief enzo en dan inneens gaattie je half zitten negeren, beetje raar. en dat van La Place dat ze geen vast contract wilden tekenen vind ik echt lullig! maar zet je eroverheen het is moeilijk maar je krijgt wel een beter baantje.
maar ik zou niet achter hem aan zitten en je vriendin niet methem laten praten , hij laat je alleen maar erger voelen ik zou gewoon afstand nemen en het met rust laten alstie weer normaal kan doen moettie eerst maar zn excuses aanbieden vind ik!

Ik heb ook tegen hem gezegt dat ik hem wel weer hoor als hij me wil zien of spreken. Ben niet van plan om zelf contact te zoeken.
Mij lijkt het juist wel slim om mn vriendin met hem te laten praten…

Ik ben het eens met kissmeslowly, goodluck with that