Ben abonnement?

Heej girls, ik ga dadelijk een ben abonnement bestellen. maar ik heb geen familie ofzo die hier iets van af weet, en ik doe dit voor het eerst. dus zijn er nog dingen waar ik op moet letten of zo voordat ik het abonnement bestel? (ik heb de actie voorwaren i.i.g al gelezen. :wink: )
xxxthanks.

deze wil ik, dan de bovenste. ; http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig

het abbonement zal op de naam van je ouders of voogd moeten, omdat je nog geen 18 bent…
voor de rest, gewoon goed de voorwaarden doorlezen.

Eh
waarom in godsnaam?

@HOIDOEIXD;
huh? is dat echt waar?

^ Waarom? Omdat je minder jarig bent. En omdat je altijd goed de kleine lettertjes moet lezen. Logisch.

Ja, oke, ik snap hem. Maar verder nog iets? xx

uup

anyone?

want anders heb ik dadelijk een huge problemo. :wink:

Mijn abonnement is ook op mijn vaders naam, maar wel op mijn rekening. Als je m besteld, moet je rekening op dezelfde naam staan als de abonnementhouder, maar dit kun je later nog veranderen.

[i]ik heb sinds deze week een abbonement bij ben.
ik had precies alles uitgezocht wat ik wilde,
belde op.
moest mijn gegevens doorgeven
-ook pinpasnummer/rekeningnummer en een nummer van je id-
daarna was het besteld

2 dagen later werd het bezorgd,
en moest ik de koerier mn pinpas+ID laten zien

2 dagen later kreeg ik n mailtje met mijn inlog gegevens

nu heb ik gewoon internet+belminuten/smsjes!
[/i]

Ik heb toevallig net mn abo daar opgezegt :’)
Ben is wel chill, lekker goedkoop enzo. Alleen aan het eind had ik wat gedoe met mn abo. :stuck_out_tongue: maar dat is voor jou niet zo relevant.

waarom kan jij niet gewoon met normale letters schrijven ipv schuin?
niet lullig bedoeld hoor :’) ik vind het alleen vervelend lezen/irritant worden. maar de inhoud van je verhaal is altijd wel nuttig (geen sarcasme).

okeee. (A)
maar een gingetjee. (A)
ik heb zeg maar zo’ n korting, maar nu bij het aanmelden staat die korting er nog niet bij, dus als ik mn rekening nummer moet typen staat die korting er nog niet. (A)

• dingetje .

?

Weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ben heel lief tegen mij is want ik heb al drie jaar die kortingx]

Het totaal bedrag is 9,99 maar er staat eronder nog korting -3,00

http://i54.tinypic.com/1iibf8.jpg

okee. :grinning: morgen ga ik het bestellen!:smiley:

ik heb zelf al ongeveer anderhalf jaar een sim only sms bundel + ben soms abbo, en het bevalt me eigenlijk heel goed! Buitenland smsen is wel heel duur. Thuisnummers worden gelukkig wel gewoon binnen de bundel geteld, heb bij t-mobile namelijk wel eens meegemaakt dat dat niet zo was.
Maar voor de rest vind ik het een fijn gevoel dat ik mijn bundel kan aanpassen en opzeggen wanneer ik wil.