Beltegoed

Hey meiden!

Geen idee of ik in het goede onderwerp zit, maar ik had dus een vraagje!
Mijn ouders hebben een mail gehad dat ze bij Tmobile een nieuw abonnement krijgen.
Dit is allemaal leuk en aardig MAAR mijn ouders hebben nog meer dan 200 euro beltegoed op hun telefoon staan. Tmobile heeft ze verwezen naar de site Thoorn.nl, maar hier staat dat ze nu bij hun huidige abonnement (Relax) dat beltegoed niet terug kunnen krijgen. Ik heb Thoorn al een mail gestuurd, maar daar heb ik natuurlijk nog geen antwoord op.

Heeft een van jullie misschien tips? Of sites waar dit wel kan?

Alvast bedankt!

Volgens mij kan je het overgebleven beltegoed idd niet terug krijgen ofzo. Mijn ex had destijds ook bijna 200 euro over aan beltegoed)ook t-mobile) en kon het ook niet extra in zijn abo krijgen… Hoe hij het heeft opgelost weet ik ook niet, maar ik geloof dat hij de eerste paar maanden korting kreeg. Maar dat zou ik ff in de winkel navragen :slightly_smiling_face:

Ja mijn ouders krijgen wel korting op hun abonnement voor 2 jaar, maar dat kost geen 800 euro samen. Dus ik vind het echt heel jammer als ze dat kwijt zouden zijn.

Iemand?

Ja klopt, beltegoed zou voor ‘altijd’ houdbaar zijn oid. Heb al gelezen dat heel veel mensen waarschijnlijk hun geld kwijt zullen zijn. Heel veel klachten op Facebook voorbij zien komen. Misschien dat het door de media wordt opgepakt en dat T-Mobile er iets aan wil/kan doen.