beltegoed weg.

Hallo,
Ik heb vandaag een t-mobile telefoon gekocht. de samsung galaxy ace. nu stond er geld op en heb ik meteen toen ik thuis was 15 euro opgewardeerd. er stond toen 18,59 op. ik kreeg een sms’je dat ik 350 mb gratis dataverbruik gekregen had. thuis internet ik gewoon met wifi en gaat er geen geld van mn btg af. maar ik was net even in het dorp, waar is ook heel even gewhatsappt heb en ben nu weer thuis, ik zag net dat er geld van mijn beltegoed is afgegaan, ik heb nu nog 17,36. Hoe kan dit?

xxx. JamieTjuuh.

Gebeld?

nee, een sms gestuurd maar die koste maar 0,23 cent.

internet gebruikt?
sms kost ook geld

ja, maar dat is dus juist het probleem, ik zou 350 gratis mb hebben, maar het gaat van mn btg af, en ik heb maar 1 smsje gestuurd.

Moet je dat niet activeren ofzo? Ik weet het niet zeker, maar ik moest dat geloof ik een keer. Verder kan ik je niet helpen!

Je moet die 350mb wel eerst actieveren en sowieso moet je een dag wachten voor het aangesloten kan worden

hoe activeren?

Als het goed is krijg je daar een sms van. Kijk anders even op de tmobile site voor meer info van gratis mb

ik heb net alles bekeken, en mn saldo gecheckt. mn saldo klopt nog, maar er is 9 mb van de 350 mb weg. ik ben nu gewoon op wifi en ben niet meer buiten huis geweest.

ik haat tmobile, ik had 20 opgewaardeert.
internet bundel afgesloten voor 30 dagen. al me geld weg inplaats van 12.50 & ik had maar 2 dagen internet… en dat is 5x gebeurt ofzo. ;( nu heb ik alleen mr wifi

up!

Met die internetbundels moet je wel uitkijken dat je echt alleen op wifi staat hoor zoals mijn iphone moet je bij internet echt uit zetten en dan maak je pas gebruik van het wifi netwerk, als het nog aan staat maak ik blijkbaar gebruik van mijn bundel.

Verder zal ik gewoon ff de klantenservice bellen als ik jou was dan kunnen ze het meteen nakijken en je advies geven.

nog iemadn?

wat sweetprincess zegt ja.
ik heb het ook met mn telefoon - nou heb ik onbeperkt, maargoed - dat er mb verbruikt word door offline apps. ook als je buiten ben bv, dan word er iets op facebook geupdate en dat kost je veeeeel mb’s