Beltegoed verdwijnt op onverklaarbare wijze

Hoi, allemaal.
Ik gebruik Vodafone prepaid en 7 juli had ik er twintig euro opgezet. In twee weken had ik ongeveer aan 2 euro gebruikt, maar toen ik het ging checken stond er nog maar tien euro op. Dat vond ik vreemd, maar ik dacht dat ik misschien in België (waar ik voor een dag was) iets heb gedaan dat me veel geld heeft gekost.
Gisteravond ging ik mijn beltegoed weer checken en toen kwam ik erachter dat het gewoon op is. Weg. Foetsie. En i kweet 100% zeker dat ik niets mwt mijn mobiel heb gedaan in die tijd.

Ik ben nu echt wanhopig. Als ik nieuwe beltegoed ga kopen zal het wel weer verdwijnen, ik weet echt niet wat ik zou moeten doen.

dat snap ik niet?

Foutje

Heb je toevallig een keertje naar iets op internet gesmst, of iets op tv voor een ringtone? want dan kan het zijn dat je ongewild vastzit aan een abonnement.

Als je in België sms’t ofzo, kost dat toch meer geld?

Nee, maar je zou dan toch wel iets merken van zo’n abonnement?

Ja, maar ik heb daar niet gesmst of gebeld.

jaa als je smst naar zon tv spotje dan kan het dat je wekelijks ongeveer 9 euro moet betalen…
ik heb het ook gehad, en ik moest geloof ik STOP smsen naar datzelfde nummer… xd

success

Dat heb ik dus niet gedaan.

Misschien iets fout gegaan bij Vodafone?
Ik zou dan gewoon even Vodafone gaan bellen, en vragen hoe dat zou kunnen komen. Want ¤20,- maak je niet zomaar op.

Ja dat gaat niet he zonder beltegoed Oke sorry dat was flauw…

Heb je je tarief al gewijzigd? Anders sms je voor iets van 25 cent (was vroeger iig zo)
Of heb je op internet gezeten? (misschien toen ie in je zak zat? dat deed mijn oude mobiel altijd!)

Klantenservice is echt onzin. Het enige wat ze doen is je lang laten wachten om vervolgens te zeggen dat ze je niet kunnen helpen. \ik heb er wel ervaring mee.

kijk even bij je oproepenlijst ofdat je niet perongeluk mensen gebeld hebt,
anders weet ik het ook niet… even naar vodafone bellen denk ik.

Ik heb mijn telefoon niet aangeraakt. Hij lag gewoon in mijn kamer.

misschien staan blox aan voor internet of onbeperkt smsen heb je dat al gekeken want blox kosten 10 euro dat weet ik dan weer wel

Ja eh
ga naar de dichtsbijzijnde vodafone wnkel.
wij kunnen je ook niet helpen.
toch?

Haha, maar ik neem aan dat ze ook een normale telefoon heeft :wink:

Even gekeken op de site en deze staat aan, maar die kost dus geen geld.

60 halen = 3 betalen

Je betaalt alleen de eerste 3 minuten van elk gesprek naar alle Vodafone mobiele nummers en naar alle vaste nummers binnen Nederland. De rest van het uur bel je dat gesprek gratis. Deze BloX kan je altijd eenvoudig uitzetten.
Deze BloX is gratis

ik zal toch maar wel bellen naar de klantenservice: 0654500100 je kunt gewoon met je huistelefoon bellen als je dat hebt : )). Ik denk wel dat ze je helpen, ga er gewoon achterna.