Beltegoed kaart doet het niet

Hee,
Ik heb vrijdag een beltegoedkaart van T-mobile gekocht bij het kruitvat.
Maar toen wilde ik (toen ik thuis kwam) hem dus gebruiken alleen hij zei toen dat het niet mogelijk was, en dat ik klantenservice moet bellen.
dus ik bel naar klantenservice ( 0800-7111, of is dit het foute nummer?) maar dan moet ik mijn nummer intypen en dat doe ik maar zeggen ze dat ik onbruikbaar nummer heb.
Vandaag heb ik het dus weer geprobeerd alleen als ik dan bel naar 1244 en nummer 3 kies krijg ik te horen; het is tijdelijk niet mogelijk om je beltegoed optewaarderen ofsowiets.
iemand enig idee wat ik moet doen?
hebben jullie hie ook last van?

x

of er is een storing bij tmobile of je moet teruggaan naar kruidvat…

ja ik wil best teruggaan alleen het is vrijdag gekocht dadelijk geloven ze mij niet ofso!:open_mouth:

Laat ze dan horen wat jij allemaal te horen krijgt en als je nu minder beltegoed hebt dan op die opwardeerkaart heb je bewijs dat je het niet al stiekem hebt gebruikt.