Belletjes in nagellak

Hallo,
Ik weet niet of dit ligt aan de nagellak of hoe je het erop moet doen, maar ik krijg zo vaak belletjes in mijn nagellak. Ik vind dit zo verschrikkelijk lelijk. Dus ik wilde even weten of iemand weet, als er een oplossing voor is, hoe ik dit kan voorkomen.

Thankyouuuu…

[ Oh sorry dat hij hier is geplaatst, maar was vergeten een keuze te maken ]

Wat doet dit bij crea? verplaatst! let aub even op joh!

e misschien doe je er teveel of te weinig op

dan is je nagellak te waterig, je kunt er niet zoveel aan doen eigenlijk.

Eerder had ik daar ook heel vaak last van, maar nu schud ik altijd eerst het potje voordat ik het op mijn nagels doe. Ook kan het zijn dat de nagelak iets te dik is, of omdat hij telang open heeft gestaan zonder dop erop, doe er dan 2 druppeltjes water bij en ga dan schudden. Als dit niet helpt, weet ik het ook niet.

of hij is dan te waterig of hij is dan te stroperig.
wanneer hij te waterig is kan je hem misschien een tijdje open laten staan zodat hij op kan drogen zeg maar in het potje
wanneer hij te stroperig is kan je een druppeltje nagellakremover erbij doen.

maar eerlijk gezegt denk ik niet dat dit ook zal helpen. heb je dit bij meerdere nagellakpotjes van hetzelfde merk? of heb je dit bij verschillende potjes dus ook van verschillende merken?
wanneer je dit bij 1 merk hebt zal ik dit merk niet meer kopen
wanneer je dit hebt bij verschillende merken moet je misschien de potjes schudden voor gebruik en/of ze op een koele plek bewaren en/of ze minder lang open houden.