Bellen??

Vanmiddag kwam ik thuis&& toen zei mijn vader zo ‘Er heeft een vriendin gebeld uit Engeland,’. Ik wist meteen over wie hij het had;; dat meisje was zo’n 4 jaar geleden mijn beste vriendin op de basischool, maar toen is zij dus naar Engeland verhuist. Dat jaar hebben we nog wel contact gehouden met brieven, maar op een gegeven moment hield het op. Alleen durf ik nu dus niet zo goed terug te bellen op dit moment. Ik weet het niet, ik heb haar al heel lang niet meer gesproken && misschien val ik wel stil ofz ( ja dat overkomt mij soms -.-). Dus iemand ervaring/advies??

By the waaay sorry voor de spelfouten

Ik zou toch gewoon bellen, zij zit waarschijnlijk met hetzelfde probleem als jij :confused:

Gewoon terugbellen. Zij had jou toch ook gebeld? :slightly_smiling_face:

Terugbellen, zij wil kennelijk contact, en je kan het proberen, lijkt mij.

Toch super leuk dat ze nog aan je denkt?!

Gewoon terugbellen. Je gaat het jezelf niet vergeven als je het niet doet :’)

Ja jullie hebben gelijk. Het zou idd asociaal zijn als ik dat niet zou doen. Ik was gwn eventjes in shock toen ze belde. Bedankt!

gewoon bellen!
maak van tevoren een lijstje met welke dingen je wil weten/vragen (;
vraag zeker hoe het met r is, en hoe het naar schoolgaan daar gaat.
veel succen (;

Ze was toch een hele goede vriendin van je?
Toch leuk om weer contact met elkaar op te nemen. :'D

Bellen! even over de angst heen zetten maar als je het hebt gedaan geeft het jezelf een kick en ben je blij dat je hebt gebeld :slightly_smiling_face:

Ik herken het wel, hoor…
Alleen heb ik dat niet bij vriendinnen - ook niet bij diegenen die ik al heeel lang niet heb gesproken - maar bij ‘zakelijke’, officiële telefoontjes.

Maar het is echt een kwestie van over de drempel stappen.
Een kwestie van doen.

Desnoods schrijf je in steekwoorden op wat je wil zeggen, of wat je niet wil vergeten om haar te vragen.
Jullie gesprek loopt vanzelf los, daar ben ik van overtuigd!

En achteraf…
Ben je alleen maar ontzettend trots op jezelf, dat je je angst hebt overwonnen!