bellen

hej allemaal
oke, ik heb dus een ‘tweede’ date gehad, ofja eerste, hoe je het wil bekijken,
maar het was heel leuk, we hebben gezoend enzo…

maar ik heb m dus n sms gestuurd of die zin had om binnenkort nog eens wat af te spreken, toen heeft ie me gebeld(en toen had ik dus net mn mob uitstaan) dus ik smsde hem dat ik vanaaf wel terug bel, en dat was goed(we waren namelijk met gezin dagje weg)
maar…ik voel me zo dom want ik weet niet wat ik moet zeggen, omdat ik hem heb gevraagd iets te gaan doen, en straks wil ie dat niet en zegt ie dat aan de foon, en dan weet ik niet hoe ik me moet gedragen. Maarja, aan de andere kant, dan zou ie wel smsen toch, als ie niet iets wil gaan doen?
waaah
ik weet gewoon niet waar ik mee moet beginnen als ik m opbel.
ja met ‘hoi’ dat snap ik wel XD

Hij zal vast niet afzeggen.
anders had die dat al wel gedaan.
Gewoon bellen (:

Gewoon bellen, ja! :slightly_smiling_face:

beginnen inderdaat met"hoi"
en dan kan je vragen hoe zijn dag was en wat hij heeft gedaan.
en vervolgens kan je je vraag herhalen met: wil je nog een x met me afspreken?
ik denk wel dat hij ja zal zeggen want anders smste hij wel niet terug en belde hij je wel niet :stuck_out_tongue:
verzin van te voren wat je kan doen op jullie 3e (?) date en kijk ook even in de tv gids. wanneer je bijvoorbeeld weet dat zijn tv programma wat hij elke dag kijkt om half 9 begint is 't niet zo handig als je dan belt xD
daarna kan je vertellen wat je zelf allemaal hebt gedaan vandaag.
ik denk wel dat 't gesprek vanzelf rolt. maar schrijf anders van de voren wat op wat je kan vertellen of vragen wanneer het gesprek dood valt :stuck_out_tongue:
veel succes :slightly_smiling_face:

Gewoon bellen joh, hij belde jou toch niet als 'ie je niks vind enzo? :slightly_smiling_face: En dan hadden jullie vast ook niet gezoend!

Ja inderdaad, gewoon bellen :slightly_smiling_face: Het gesprek loopt vanzelf wel! En ik denk dat hij je niet afwijst hoor, want je hebt er al 2 dates op zitten & ondertussen ook al gezoend. Zit wel goed.

Heb je al gebeld? :smirk:

ja:(
hij zo:
ja ik belde dus: om te zeggen dat k het wel heel gezellig vond, maar dat het verder niets gaat worden voor me. Vind het wel heel lullig maar blabla
oke
kut
naja
next

Ah wat kut voor je… :frowning_face:

Ah wat stom!:frowning:
Sterktee!

danku
ik voel me wel ff kut nu
voel je je toch op een of andere manier gedumpt:blink:

Je komt er wel overheen :slightly_smiling_face: en beter dat hij het nu zei, dan dat je je helemaal verliefd gaat voelen etc.