Bellen/loverboys

Hai!

Ik hoorde via een vriendin dat je gebelt kan worden door een organisatie om een dagje naar Utrecht te komen.
Als je daar dus heen gaat, beland je in het loverboy circuit.
M’n vriendin had die brief thuis gekregen van school.
Waarom ik dit vertel?
Om jullie ervoor te waarschuwen want ze bellen op je 06-nummer…

Dat was het ^.^
x

Goed dat je het even vertelt =]
Het is trouwens circuit. Dacht ik xD

whuuull eng :S
hoe komen ze nou weer aan je nummer?
trouwens ik mag van mn ma toch niet zomaar naar utrecht

Ja, dat stond niet in die brief… maar ze hadden al heel veel meisjes gebelt, vandaar dat die brief kwam;).
Ik dacht; 1 meisje in loverboyshit… geeft nummers door…
Maar mijn ma dacht; dat ze die misschien inkochten bij providers… net als dat je ineens wordt gebelt over Ziggo ofzo;)

wtf

Goed dat je het zegt. Maar ik mag toch niet zomaar van m’n ouders naar Utrecht xD

huuh
als of je als je ze ziet je meteen slachtoffer bent van een loverboy

die geven je toch eerst heel alng aandacht, cadeautjes, hale je weg van ej familie
en dan wordt je toch pas een hoertje?

Hoe doen ze dat nu dan in een dag?

@ IantheLY : ze kunnen je ontvoeren.

:ninja: Mes tegen de keel gedrukt en ontvoering

Ik denk niet dat meisjes zomaar in 1 dag weggeplukt worden. Meisjes die in het loverboy circuit komen lopen meestal zelf weg(door inderdaad een lang ritueel) en worden niet binnen 1 dag weggeplukt. Bovendien is het voor loverboys een groter risico om een meisje ‘in te pikken’ omdat mensen geinformeerd zijn door het meisje dat ze naar Utrecht gaat (dus daar zal de politie als eerste onderzoek doen).

Hoe dan ook, bedankt voor de tip :3

bedankt vooor de tip!

hoe verzinnen ze het tegenwoordig…
Maar wel goed dat je het ff meld (:

Ja midden in utrecht terwijl er heel veel mensen zijn valt ook niet op he:L

Kom sowieso niet voor een dagje naar Utrecht toe, omdat een 1 of andere vage organisatie me dat aanbied.

Ze verzinnen ook elke dag wat anders, die f*#@!cking loverboys!

[i]Goed dat je het zegt :slightly_smiling_face:!

Maar toch, doen ze alsof ze een meeting organiseren? Gaan ze babbelen met je en vervolgens pakken ze heel je hand?[/i]