Bellecat.com ervaring?

Hoihoi!

Heeft er iemand ervaring met bellecat.com? Ik zag iets heel leuks en zag dat het bedrijf in china gevestigd is. Maar ik kon nergens op internet een recensie zien over de site dus ik weet niet of het betrouwbaar is…

Iemand ervaringen?

ik heb op 23 april iets besteld bij hun en heb het nog niet binnen :frowning_face: heb ze vrijdag een mailtje gestuurd wanneer het binnen kwam, maar heb nog geen reactie… let’s hope dat het binnenkomt…

Hoiii,

Begin juli een jurk besteld bij bellecat. De jurk lijkt totaal niet op wat ik besteld heb. Alsof het door een aap in elkaar is genaaid. Het is net een prinsessenjurk. Ohh en het laat nog overal glitters achter ook.

Geld terug gevraagd. Moet je het terugsturen naar China en dat is heel duur zeggen ze erbij. Zij betalen de verzendkosten niet.

Zegt ze ook nog dat ik beter nog 1 kan bestellen met korting :’)

Bellecat is a uge scam!!!

Xox Justjess

Ik heb een keer iets besteld bij Bellecat. Ik moet zeggen de kwaliteit is minder goed dat hij lijkt op de foto’s, maar goed de kleding is ook best goedkoop. Ik had twee jurkjes besteld, gewoon op tijd gekregen. Een jurkje was minder mooi dan ik verwacht had, maar na een aantal aanpassingen vond ik hem wel mooi. De andere jurk was wel gewoon naar behoren. Met retourneren heb ik helaas geen ervaring en ik zou ook niet meteen grote aankopen doen.