Bella Italia! - boek

Een vriendin van mij is over een tijdje jarig en ik was opzoek naar een origineel cadeau. Ik keek dus bij crea bea en vond een meisje dat een soort fotoalbum/allerlei dingetjes boek had gemaakt voor haar vriendje. Dit vond ik een heel leuk idee.
Nou is het zo dat we vlak na haar verjaardag op vakantie gaan naar Italië. Het leek me dus leuk om een soort overlevingspakket te maken en een boek met leuke foto’s, gedichten, weetjes etc.
Zelf ben ik nu dus al op zoek naar leuke Italiaanse afbeeldingen e.d. maar ik vroeg me af of er hier toevallig mensen waren die leuke ideeën hebben, plaatjes of andere dingen.

Dus mocht je een leuk idee of plaatje hebben of misschien wel iets anders dat met Italië te maken heeft voor in het boek zou ik het graag willen horen!

doe foto’s van haar in italie er in :grinning:

Ja dat sowieso maar we gaan pas daarna op vakantie en ik heb geen foto’s van haar in Italië verder dus ik laat wel plekken open voor foto’s :wink:

oh, ik dacht dat jullie er voor op vakantie gingen. maar wel een goed idee zet er een paar Italiaanse recepten bij van pizza :grinning:

Ja, van Pizza, en van spaghetti en italiaans ijs, en ander typisch italiaans eten.

En van plekken in Italië, zoals Venetië, en Pisa, en Rome ( Rome ligt toch in Italië? :blush: Niet zo goed in topo)

En dan allemaal plaatjes van die plekken, en waarom ze zo bijzonder zijn ofzo.

dat boek is vet leuk! je kan ook een italiaans kookboek kopen, maar dan wel met italiaanse plaatjes.

maar een overlevingspakket is ook wel leuk idd!
ik heb echt geen idee.

Je weet wel dat Venetië in Italië ligt, maar niet dat Rome in Italië ligt, terwijl dat de hoofdstad is? :’)

Maar goed, on topic: Je zou een plattegrond van Italië of van de plekken waar ze naar toe gaat erbij kunnen doen. Of uitrekenen hoever jullie uit elkaar staan, een aftel kalender voor als jullie elkaar weer zien etc. :slightly_smiling_face:

Haha, eigenlijk wist ik het ook wel, ik wist het 85 % zeker.
maar ja :stuck_out_tongue:

Die zinnen gaan er zeker in komen!
Bedankt voor alle goede ideeën tot nu toe! :slightly_smiling_face:

Je kan ook lyrics van italiaanse nummers erin doen !
Nu ken ik er niet heel veel, maar Eros Ramazzotti is een bekende Italiaanse zangers, hij heeft ook best veel mooie nummers (: