Hey,
Vandaag gaan alle Belgen die ouder zijn dan 18 stemmen. Wat zijn je verwachtingen en moet jij zelf ook gaan stemmen? Hopelijk breken we het record van het langst zonder regering niet weer haha.
Greets, Appel
Hey,
Vandaag gaan alle Belgen die ouder zijn dan 18 stemmen. Wat zijn je verwachtingen en moet jij zelf ook gaan stemmen? Hopelijk breken we het record van het langst zonder regering niet weer haha.
Greets, Appel
Was ie bij jullie weer gevallen dan :’)? (Sorry, maar na de flaters hier in Nederland, heb ik niet zoveel vertrouwen meer in de politiek, ook niet in andere landen xD)
^Vorige verkiezingen (in 2010) duurde het 310 dagen, we hadden een Guinness World record :’) .
Nu zijn het gewoon weer routine verkiezingen .
Is al weken zo haha. Ik mag spijtig genoeg nog niet stemmen maar vind het wel interessant!
Oh jullie stemmen dus wel in het weekend. Vind ik voor Nederland eigenlijk ook wel een goed plan.
Stemmen jullie dan niet voor Europa dit weekend, maar voor de eigen regering?
Ook voor Europa
Ik heb gestemd, gewoon de uitslagen van mijn stemtesten gevolgd
We zullen vanavond wel kijken wie met wie een coalitie zal vormen. Volgens mij gaat er nog met heel wat modder gegooid worden
Ik heb gestemd! Het enige wat ik hoop, is dat De Wever geen premier wordt …
Ik heb blanco gestemd, elke keer weer. :’) Ohnee! Ik heb op 1 van de 3 papieren de piratenpartij ingevuld, haha.
voorzitster komt anderhalf uur te laat omdat ze nog aan het slapen was…bitch please
Gelukkig ging alles in mijn regio wel vlot
Waarom niet eigenlijk? Dan gaat er tenminste eindelijk iets veranderen aan dit land en dat is echt nodig. Ik wil niet nog eens een premier genre Di Rupo.
up
Ik snap eigenlijk niet goed waarom je dat zou doen.
Wat? Op de piratenpartij stemmen of blanco stemmen?
Vandaag voor de eerste keer in m’n leven gaan stemmen, minder spectaculair dan ik dacht
Federaal sp.a maar Europa en die kleinere kieskring voor open vld
kut NVA is overal keihard aan het winnen, dikke zooi man, m’n ouders hebben er ook op gestemd, bah :’)
Blanco stemmen, heb zelf op piratenpartij gestemd dus.
Omdat ik sowieso niet voor stemplicht, maar stemrecht ben. +Ik weet er niet genoeg van af en heb het gevoel dat dat bij iedereen zo is. De ene partij wilt iets voor de zorg doen, de andere iets voor de werklozen, en weer eentje nog iets anders. Maar wat voor impact heeft dat op andere zaken? Ik heb niet genoeg scholing gehad op al die gebieden om dat te weten en dat wordt ook nergens perfect vermeld. Verder maken ze zoveel beloftes, die er toch nooit van komen. Dusja, ik heb het gevoel dat ik uiteindelijk meer kwaad dan goed kan doen met mijn stem aangezien ik niet voldoende kennis heb en zomaar op een partij kan stemmen die achteraf dingen doet die helemaal niet bij mij passen.
Hmm ergens heb je wel een punt want dat is wat ik vorige stemsessie voorhad (ik stemde maar op iets en had uiteindelijk spijt omdat het niet was wat ik verwacht had). Anderzijds door blanco te stemmen (en dus niks te doen) ga je ook niks veranderen en dan is dat wel jammer dat je de kans om te verbeteren laat schieten zeg maar. Maar ik snap en begrijp je keuze wel hoor. Niet bedoeld om discussie te starten, ik snapte het gewoon niet echt.
Geen probleem! Ik vind het ook spijtig, en als ik ooit me er echt in kan verdiepen ga ik dat zeker doen! Maar dat is nu dus nog niet het geval… Sowieso denk ik dat het belangrijker voor me gaat worden als ik echt op mezelf sta en wat meer van de consequenties mee krijg.