Belgische bloggers (hoe bekend zijn ze nu?)

Hoi allemaal!

Ik heb het forum doorzocht, maar kon niet meteen een topic vinden met dit onderwerp. Ik ben namelijk een Belgische beauty- & lifestyleblogger, maar krijg toch voor de helft Nederlandse personen over de vloer (waarvoor dank :bowing_man:). Toch blijft de Belgische bloggerswereld op een lager pitje staan dan heel wat Nederlandse bloggers. Zo zijn er maar een aantal erin geslaagd er een fulltime job van te maken en heeft dat deels te maken met hun launch in de media (met dank aan het programma koppen). De personen die dan wat naamsbekendheid hebben worden meestal geassocieerd met hersenloze personen. Natuurlijk is dat niet zo en is bloggen hard werken (denk maar aan de medewerkers die dagelijks op Girlscene artikels leveren…).

Nu… Ik vroeg mij af welke Belgische blogs gekend zijn in Nederland en hoe kan ik daar een beter antwoord op krijgen dan het gewoon te vragen aan jullie (op een Nederlands forum)? Welke blogs doen bij jullie een belletje rinkelen? Kennen jullie ook vlaamse Youtubers? Ik ben heel benieuwd!

Alvast bedankt voor de reacties :hugs:

Ik moet even lachen om deze zin, sorry. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ken om eerlijk te zijn eigenlijk geen Vlaamse bloggers.

Bedankt voor je reactie! Ja, moest een gekend voorbeeld van harde werkende personen (a la bloggers) neerpennen. :flushed:

Up!

Die mensen herschrijven gewoon een Engels artikel in het Nederlands. Die werken echt niet zo hard hoor :’)