Belgische beauty site's???

ik heb al bijna alle nederlandse beautysites gelezen en zie altijd best vaak belgen op die site
dus vroeg ik me af of er geen belgische beautysite zijn??
dus wie kent er leuke belgische beauty site’s??

ook belg, ook al afgevraagd
ik ken wel antwerpisthenewparis.com
maar dat is meer een modesite

www.befashionista.be.tt

belgiSCHe
en ik weet niet

Ik heb ook alleen maar nederlandse site’s
In België zijn er niet zoveel van beauty enzo

Ik ben ook Belg, en ik ken geen enkele Belgische

geen idee zie dit maar als een up

ik weet een leuke belgische site: www.fashionata.be .
De site is van een jong meisje ( dus niet van zon bedrijf die gewoon websites maakt ofzo) , ik denk dat ze 22 jaar is ofzo. anyway, op de site kan je dus ook je eigen profiel aanmaken en reacties geven op de artikeltjes. De site is nog niet zo lang online ( ik geloof een 5 tal maanden ofzo)maar is toch al vrij populair aan het worden. Elke maand krijg je een update over cupcakes ( hoe je deze maakt enzo, heel fijne receptjes!!), over leuke sexstandjes,…
En elke dag zijn er een tweetal nieuwe artikeltjes en er zijn ook leuke prijzen te winnen; make-overs van De Client ( ik geloof da deze juist gedaan is); jurkjes van Billion Dollar Babes ( twv 125 euro, deze wedstrijd is nog aan de gang ) en ook games voor nintendo ( my health coach).
Ik ben zelf ook lid vanFashionata ( ik ben kara) en het gaat heel erg makkelijk oml je profiel aan te maken.
Girlscene is ook erg leuk maar op fashionata krijg je meer nieuws over belgië ( bijv; nieuwe collecties jbc enzo ( belgische merken), da vind ik persoonlijk wel handiger aangezien ik in belgië woon :grinning:

ahja was ik nog vergete: als je model wilt worden ( aangezien ik hier op het forum veel modellentopics heb gezien), kan je op fashionata je foto’s doorsturen. zij sturen dan je foto’s naar het grootste modellenbureau van belgië door: Dominique models. Mijn vriendin heeft dit gedaan en zij is nu by Dominique dankzij Fashionata. :upside_down_face:

v

voor de een of andere reden denk ik dat dat je eigen blog is.

handig! upje :grinning:

nee dat is de blog van mijn zusje haar vriendin !
trouwens ik heet ni kim ! maar sara :slightly_smiling_face: