Belgie, de leukste winkels?

Ik ga dit jaar op vakantie naar belgie,
Dus voor de mensen uit belgie,
Wat zijn de leukste winkels daar?

xx

Welke stad?

Antwerpen of brussel.

up.

Check http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots !

Antwerpen: zara (allebei), stadsfeestzaal (een soort shopping center op de meir met urban outfitters), pull & bear (heb je niet in NL), voor de rest zijn alle winkels op de meir (=hoofsshoppingstraat) :grinning:

Thx, nog meer?

Sac d’anvers
H&M ( mr die heb je ook in nederland :slightly_smiling_face: )
Zara
Only
Berschka

Deze zijn wel allemaal in Antwerpe… Brussel zou ik nie wete :slightly_smiling_face:

Ohkee. Dankje.

Weet iemand nog meer?

Fijn, bij A’pen staan wat adresjes die ik nog niet kende! Wel een hele hoop dure boetieks in die lijst!

-Check in Antwerpen: Oude Koornmarkt (vintage)- Kammenstraat (alternative, retro, juwelen* - langs de andere kant van de Nationalestraat G-star en American Apparel) - Meir (bekende winkels zoals H&M, Vero Moda - in het midden ligt de Stadsfeestzaal, waar ze o.a. Urban Outfitters hebben)- Lange Koepoortstraat (tweedehands, alternative) - Melkmarkt (tijdschriften en Kitsch Kitchen) - Keyserlei (Ben & Jerry’s :stuck_out_tongue:, juwelen* in de Nic Nac)

• Heb je meer geld uit te geven: Schuttershofstraat, Huidevetterstraat, Komedieplaats en Leopoldstraat.

*= geen zilver e.d., maar voor jonge mensen (plastic dus XD).

Ik begin wel vast met sparen xD

Maar zyn er ook winkels, waar je als buitenlander niet snel komt maar die wel heel leuk zijn ofzo?

Antwerpen :;
Bershka, H&M, NewYorker, Friis & Company, Fish & Chips, Rings & Things,
Zara, C&A, INNO, VeroModa, Armani, Gucci, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel, Pimkie, Appels, Wo_Men at Work, P&C, Mexx, Esprit, WE, Springfield, Mango, United Brands, The Sting, West-End, Coolcat, Eram, M&S Mode, Yves Rocher, Jeans House, Benetton, McGregor, Celio, Scapa,
KIWI, Massimo Dutti, Hugo Boss,

Genoeg ?? x’D
Voor Meer Info Vraag maarr xD

Dankjee!

_

in hasselt: h&m, vero moda, cool cat, pimkie, …

Zit er ok zo iets als Claire’s?

Ohja, Hebben ze daar ook Fornarina, BjornBorg enzo?
En wat zijn dan echt belgische kledingwinkels?

Fornarina zit in de Kammenstraat.
Winkels die de moeite waard zijn te bekijken die in Nederland niet te vinden zijn of slechts beperkt: Urban Outfitters, Pull & Bear, Sfera, Sac d’Anvers, New Look op de Meir.
En in de Kammenstraat zit Fish & Chips (beetje alto), Ringz & Thingz (idem) en American Apparel (hoewel ik die nog niet gevonden heb >__>).

Suikerwafeltje eten op de Meir is trouwens een must n__n

Ga gewoon de meir af ^^