Belazerd

Het begint nu wel een beetje flauw te worden, aangezien dit niet heel grappig is of zo.

NOU IK BEN NIET DEGENE DIE ER EEN PROBLEEM VAN MAAKT DAT BEN JIJ.

Wees gewoon geniaal en doe niet alsof je grappig bent.
En veel mensen uit dat topic posten gewoon zonder Caps Lock, dus ik snap het niet helemaal.

hhaha,
guyss,
ik zie geen probleem dat het capslock is hoor;)

help mij liever;p

IK BEN GENIAAL, EN IK PROBEER NIET EENS GRAPPIG TE ZIJN, MAAR ALS JIJ MIJ GRAPPIG VINDT MOET JIJ DAT LEKKER VINDEN. EN VEEL MENSEN DOEN DAT, DAT DEED IK OOK, MAAR OMDAT JIJ DIT NU ZEGT DOE IK HET WEL WANT IK VIND HET WEL GRAPPIG. MAAR IK NEEM DIT TOPIC WEL SERIEUS. IK REAGEER NORMAAL. JIJ WORDT BOOS. MAAR IK HOU WEL VAN JE HOOR.

Behoorlijk zelfvertrouwen voor iemand die echt niet grappig is.
En dat vind ik behoorlijk asociaal, want de TS heeft een topic gemaakt om serieuze reacties te krijgen.

ZIE JE NOU WEL MEISJE DIE RUZIE MET MIJ WILT MAKEN?
IK WIL JE WEL HELPEN HOOR, MAAR HEB JE AL AAN HEM GEVRAAGD WAAROM HIJ WEG FIETSTE?

ZE VINDT HET NIET ERG HOOR, IK HELP HAAR, JIJ KOMT HIER ALLEEN OM RUZIE TE MAKEN DUS GA LEKKER BUITENSPELEN OFZO, TREK WEL EEN JAS AAN WANT HET IS KOUD.

Nee, maar het is asociaal.
En ik speel niet meer buiten, dank je voor je suggestie. Je hebt zelf zeker wel ervaring met lekker buitenspelen?

oke, met dit antwoord ga ik ervan uit dat je niet meer met hem wil praten, want dat weet ik niet zo goed.
geen aandacht meer aan hem besteden?
over andere jongens praten, naar andere jongens kijken? met andere jongens praten?

of je vraagt hem gewoon duidelijkheid wat hij van je vind?

OH JAMMER. OMDAT HET KOUDER WORDT ZEKER? JA IK HEB DAAR WEL ERVARING MEE, DAT DEED IK VROEGER ALTIJD.

OH JAMMER. OMDAT HET KOUDER WORDT ZEKER? JA IK HEB DAAR WEL ERVARING MEE, DAT DEED IK VROEGER ALTIJD.

Nee hoor, ik heb een hele mooie nieuwe winterjas, en hij is niet glimmend en roze, zoals de jouwe.
En nu stop ik met deze discussie, hoewel je vast zo kinderachtig zal zijn om me uit te dagen weer wat te zeggen.

OKE NOU IS HET GENOEG HOOR.
BLIJF GEWOON ONTOPIC.
CAPS OF NIET.

HOE WEET JIJ DAT IK EEN ROZE HEB? BESPIONEER JIJ MIJ? IK ZAL HET JE MAKELIJK MAKEN, JE KAN GEWOON NIET TEGEN ME OP.

HOE WEET JIJ DAT IK EEN ROZE HEB? BESPIONEER JIJ MIJ? IK ZAL HET JE MAKELIJK MAKEN, JE KAN GEWOON NIET TEGEN ME OP.

Komt ook zo ongelooflijk kinderlijk over.

OT: ik denk niet dat hij een watje is of dat hij jou aan het lijntje heeft gehouden. Ik denk dat hij gewoonweg van gedachten is veranderd.
Die dingen gebeuren.

Als ik capslock lees, dan schreeuwt mijn ‘hoofdstem’

maar ik zou 't gewoon face to face vragen wat zijn probleem is…Best lullig van hem om je zoveel hoop te geven en dan ineens zich zo te gedragen! Als 't zo doorgaat is ie het niet waard.