Belazerd

Hee meiden!
Ik heb echt even advies nodig!
Over een jongen, waar ik een tijd geleden verkering mee heb gehad.
We hadden gezoend op het schoolfeest van een week geleden,
en toen ging hij op msn zeggen dat hij me leuk vond. En ik vind hem ook wel leuk,
op een dag zei hij dat hij met me wilde maar dat hij het in het echt wilde vragen.
Dus ik dacht hij vind me ECHT leuk! Maar toen paar dagen later nog niks gebeurd was, vroeg ik hem of hij me leuk vond, waarop hij zei:
Ik vind je superleuk maar ik weet niet of ik met je wil.
Toen sloegen de twijfels al toe, want hij had eerder toch duidelijk gezegd dat hij het wel wist! Maar toen hadden we dus voor na school afgesproken,
dus ik wachten en ik zie hem. Ik zeg tegen mijn vriendinnen: Ik ga naar hem toe. En zei zeiden: wacht wij gaan eerst even naar hem toe! Dus ik bleef wachten maar toen zag ik hem weglopen met een vriend. Ik liep naar mijn vriendinnen toe en hij zag mij en fietste gewoon keihard weg! Ik weet dat het neit door mn vriendinnen kwam want ik heb gehoord wat ze zeiden!
Ik voel me echt zo in de shit gelaten hij ging gewoon weg, ik weet echt niet of hij gewoon een watje is! Of dat hij mij gewoon aan het lijntje wil houden. Ik voel me gewoon onwijs belazerd.
Ik wil hem van msn verwijderen maar dat kan ik niet, ik ben wel bang dat ik dat weer hem leuk ga vinden als ik even met hem praat. Maar het is allemaal te ingewikkeld. Dus wil ik hem nu los kunnen laten, maar daar heb ik jullie bij nodig!
Kan iemand mij helpen hoe ik hem het beste uit mijn herinneringen kan laten? Want dat is me nog nooit gelukt? Please, ik heb jullie hulp nodig!

xxxxx

IK ZOU VRAGEN WAT JE VRIENDINNEN GEZEGT/D HEBBEN TEGEN HEM.

Je moet in RL met hem praten.

@HALLIO,
ik heb aan mn vriendinnen gevraagd wat ze zeiden en ik heb het ook gehoord.
ze hadden gezegd:
hee, ze wacht op je! en toen zei hij: ik ga naar de stad.

MAAR HET IS TOCH SOWIESO EEN BEETJE RAAR DAT JE VRIENDINNEN EERST NAAR HEM TOE GINGEN?

mischien een keer zonder vriendinnen…
Mischien wou hij met jou praten en niet met een horde aandringerige vriendinnen van je?

en ik wil hem gewoon vergeten,
want ik reality met hem praten heeft geen zin
dat heb ik zo vaak gedaan maar dan heeft hij alleen maar lullige opmerkingen…

Zij zegt dat zij hebt gehoord wat haar vriendinnen zeiden.
Lees het eerst goed door.

ow ik d8 dat je niet met hem had gepraat ofzo… nu snap ik het verhaal niet helemaal, want ik dacht dat je juist met hem had afgesproken om te praten?

Misschien had hij haast, of had zijn vriend haast.
Er is waarschijnlijk wel een goede reden. Vraag het gewoon aan hem als je hem de volgende keer ziet.

Praat er gewoon met hem over.

Eh, ik denk niet dat hij je echt leuk vindt eigenlijk.
Of je moet het echt willen weten, maar de kans bestaat dat je teleurgesteld wordt.

no offence maar ik denk dat hij je niet leuk vind en het moeilijk vind, dat gevoel kan nou eenmaal opeens omslaan. en ik denk dat hij niet weet hoe hij er mee om moet gaan en je daarom ‘uit de weg gaat’.

TRUE

JA, VRAAG AAN HEM WAAROM HIJ WEG FIETSTE. ECHT DOEN HOOR! MAAR DAN WEL IN RL.

Waarom in Capslock?

OMDAT HET INTERNATIONALE CAPSLOCKDAY IS.

IK KAN BEST LEZEN, GEEN ZORGEN. TOCH ZAL IK HET AAN HEB VRAGEN.

Ja, dat topic heb ik ook gezien. Op zich best grappig enzo, maar sla er aub niet in door door in normale topics ook zo irritant te zijn door Caps Lock te gebruiken.

JOH MAAK JE NIET ZO DRUK WE HELPEN HAAR TOCH MAAR WE RESPECTEREN DE CAPS LOCK TEGELIJKERTIJD