belasting

Ik heb begin april zo’n brief opgestuurd met al die gegevens voor dat geld dat je terugkrijgt (ik had namelijk 2 baantjes).
Nu vraag ik mij eigenlijk af of iemand dit al heeft terug gekregen?
Je kan niet ergens opvragen wanneer je het krijgt toch?

Volgens mij kan je niet opvragen wanneer je het krijgt, maar je krijgt op een gegeven moment wel een bericht waar in staat dat het verwerkt wordt en dat je het in een bepaalde tijd krijgt. ik heb de mijne een tijdje terug opgestuurd, en heb mijn geld al gestort gekregen.

Ik heb het afgelopen week gekregen, en ook ruim op tijd toegestuurd.

Ik heb dat eind maart gedaan en nog niks gehoord? Ook nog geen brief gehad dat ze het aan het verwerken waren of wat dan ook

Opgestuurd?? Je kon dat toch gewoon via internet doen? Of hebben we het nu over iets anders?
Ik word ineens bang dat ik het verkeerd heb gedaan

k heb et ook nog niet terug.
vorig jaar duurde het by my een halfjaar voordat k het kreeg!
zijn gewoon veel mensen ofzo die geld willen haha duurt t langer door (:

Vandaag gekregen!:smiley:

Nog niks gezien

Ik ook vandaag gestort gekregen :grinning:

heb nog niks gekregen voor zo ver ik weet, zal zo even aan mamma vragen :grinning:

Vorig jaar duurde het bij mij heel lang voordat ik het op m’n rekening kreeg… dus het zal wel komen:)

ik heb het ook al een poosje geleden opgestuurd maar moet het ook nog krijgen.

-

Duurt altijd even. M’n broer heeft het afgelopen week gehad, maar aangezien er behoorlijk wat mensen in NL wonen die heel graag belasting terug willen kan het nog wel een maandje duren ofzo! Verschilt per persoon.

Je krijgt dat ergens tussen nu en juli, en je kan inderdaad niet zien wanneer je het krijgt… Geduld hebben dus!

Maar hebben jullie dat echt allemaal via de post opgestuurd? Of via internet zo’n ding ingevuld??

uhmm ik laat het aan de boekhouder over :stuck_out_tongue: lol

Ik krijg het meestal ergens in Juni terug dus…

Via internet kon ook, ja :stuck_out_tongue:

Ja ik heb het dit jaar opgestuurd. Vorig jaar heb ik het ook via internet gedaan (: Internet is wel makkelijker…