Belangrijker

ook al heb ik nog nooit een vriendje gehad, me beste vriendin blijft altijd belangrijker, ik kan niet zonder haar!

what about you?

Dat dacht ik ook altijd, maar mijn vriend is toch belangrijker geworden. Het ging sowieso al slecht tussen mij en mn beste vriendin, dus onze vriendschap had zonder dat ik een vriend had ook geen stand gehouden denk ik.

ojaa, ik ken mijn beste vriendin al sinds groep 7… en ik wil haar echt niet kwijt ook niet als ik een vriend krijg.

Als het een echte vriendin is, raak je haar ook niet kwijt als je wat tijd wilt besteden aan je vriendje. Dat snapt ze dan ook wel en vindt ze dan ook niet erg.

Ik vind dat je beste vriendin en vriend toch als ‘even belangrijk’ moet zien, en evenveel tijd met ze moet doorbrengen, als je je vriendin óf vriend gaat verwaarlozen raak je hun voor je het weet kwijt.
Maar naarmate je ouder wordt, word meestal je vriend toch belangrijker…

Ik denk niet dat als je nog nooit een vriendje hebt gehad dat je al kan voorspellen wat belangrijker voor jou zal zijn in de toekomst.

Nja ik heb een vriend, en hij is wel echt belangrijker geworden dan mn vriendinnen, niet dat zij onbelangrijk zijn, maar wel minder belangrijk.
Waarom? Omdat ik over een paar jaar met mijn vriend wil trouwen/samenwonen en het de bedoeling is dat ik de rest van mn leven met hem blijf.
Van een vriendje heb je er maar een, van vriendinnen niet perse. Ook ben ik dus… niet van plan om de rest van mn leven naast mn vriendinnen wakker te worden.
tja

Je haalt me de woorden uit de mond :slightly_smiling_face:

Oh en ondanks dat ik een paar héle goede vriendinnen heb, is mijn vriend ook mijn beste vriend geworden. Ik kan overal met hem over praten en hij weet alles over me, misschien wel meer dan mijn beste vriendinnetjes!

Wat raar ik ken mijn vriendin sinds groep 2 en mijn vriendje sinds groep 8 en ik heb hun allebei even belangrijk gevonden.
Ik vind die keuze ook heel dom want ik hou allebei van ze op een andere manier en ik ga ook nooit tussen hun kiezen.

daarom :slightly_smiling_face:

Dat dacht ik ook, maar mijn vriendinnen zijn stiekem toch wel onbelangrijker geworden, en ook al vind ik het niet fijn zijn we toch een stuk uit elkaar gegroeid.
maar mijn vriend neemt die plek volledig in, hij is zoals andere hierboven ook al zeggen, niet alleen degene waarop ik verliefd ben maar ook mijn beste vriend en hij begrijpt me de laatste tijd zelfs beter als mijn vriendinnen.

me to.

Hmm… even belangrijk. Soms gaat de ene voor, dan weer de ander.

Dat dacht ik ook altijd, tot ik een mijn vriend leerde kennen, en toen we wat kregen, had ze plots een hekel aan hem.
Maar als ik om de reden vraag is er geen antwoord, mijn vriend heel lang heeft geprobeerd om normaal met haar om te gaan. Maar het enigste wat hij daarop kreeg was dat ze hem negeerder, kortaf antwoorde, en arrogante blikken gaf --’

En ondertussen zit ik ertussen en wil ik echt niet kiezen, want van beide hou ik super veel!

Ookal denk je nu dat het niet zo is, je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik heb 9 jaar een beste vriendin gehad en toen kreeg ik een vriend, toen werd het al wat minder, nu is het uit, en zij laat me stikken in deze rottijd. terwijl ik er altijd wel voor haar was.

alles verandert.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om te kiezen.
Wat ik zelf zou doen weet ik niet, want die situatie is even niet toepasselijk nu :’)

Same here.

Ja, dit dus.