beker voor smoothie mee naar school

Hei,
Aangezien ik alleen koekjes eet op school en eigenlijk een gezond wil doen en smoothies mee wil nemen.
Ik zou graag een beker of bidon willen hebben waar ik mijn smoothies in zou kunnen doen en dan (moet je die waarschijnlijk met een rietje ) opdrinken, maar ik wil ook niet dat je het er door heen ziet zovan wat is die nouweer aan het drinken en ook niet zon overdreven proteine shake beker dat mensen denken dat ik proteine shakes op school drink. Een leuke bescheiden beker waar je eigenlijk net zo goed water in zou kunnen doen.

ik zelf heb nog niks gevonden tijdens mijn zoektocht maar misschien hebben jullie opties?

Een dopper!

Ja maar die is evengoed doorzichtig. Volgens mij wilt ze dat niet. Misschien gewoon een thermoskan meenemen?

Hm geen idee, ik weet wel dat er speciale smoothiemakers bestaan met bekers bij, minder afwas ook :grinning:

Ik zou ipv die koekjes gewoon lekker verse stukken fruit meenemen! Is nóg gezonder dan allles in de blender stoppen haha.

Maar als antwoord op je vraag: een dopper is idd heel handig. wel doorzichtig, maar smoothies hebben vaak de kleur van normale vruchtensapjes enzo dus t zal vast meevallen met mensen die denken: wat heeft zij nou?
En anders thermoskan? Blijft de smoothie ook lekker koel!

http://www.starbucksstore.com/stainless-steel-create-your-own-tumbler-16-fl-oz/011025477,default,pd.html?start=2&navid=search

Ik heb deze thermosbeker van Starbucks, naast koffie en thee neem ik hierin ook regelmatig smoothies mee naar school. Zo blijft de smoothie koud en ook zie je er niks doorheen.