Bekende mensen op het vliegveld

Er zijn altijd veel meiden die dan bijvoorbeeld One Direction opwachten op Schiphol vorig jaar, maar hoe komen die aan de tijden? Hier kun je als je de tijden weet wanneer bekende mensen landden neerzetten en heb je mede Girlscener voor echt fans!

Weet iemand hoelaat Lady Gaga zou landden voor haar concert in Nederland?

ik ben ook altijd wle benieuwd hoe ze daar aan komen. lijkt mij best een x leuk met een bekend iemand op de foto! <3

Persoonlijk denk ik dat grote beroemdheden zodat Lady Gaga door een achteruitgang naar buiten worden gesneakt zonder dat iemand het ziet.

Maar zoals die EK voetballers kon je wel gewoon zien aankomen in de aankomsthal! Hoe ze aan die aankomsttijden komen, I don’t know!

Ik heb het zelf ook nog nooit gezien. Lijkt me wel gaaf hoor! :slightly_smiling_face:

Als je normaal weet van welke stad ze komen en welke maatschappij is dat wel op te zoeken via de website alleen dan moet je inderdaad nog weten welke dag en uit welke stad en met welke maatschappij ze vliegen.

De mensen die bij 1D op schiphol vorig jaar waren, waren bij hun vertrek (volgens mij)…

Ik kwam een keer perongeluk de langste man ter wereld tegengekomen op het vliegveld in amsterdam toen ik naar de dominicaanse republiek zou gaan…
Hij is echt lang ;oo

Maar volgens mij komen ze niet altijd door een andere deur.

Jaa dat is een goeie! Dat wil ik ook wel weten.

weet je wat ik niet snap… al die celebs die zó veel geld hebben dat ze niet weten wat ze ermee aanmoeten, waarom vliegen die niet met een prive jet? veel meer privacy.

maargoed ik weet dus geen tijden, sorry! zie dit als een up

Hmm, dit topic ga ik wel bijhouden!
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar…