Bekend of Herkend?

dat is cool

ik heb ook geen frans meer

:headbang2

die hebben wij op school maar die krijg je in de 4e,… en laat ik nou net in de 3e zitten en laat ik nou ook net frans hatenxD maar wel erg leuk dat je erop staat! super! zal wel raar zijn als jullie frans hebben en dan met het boek dat jij erop staat haha

hahaha ja dat klopt, allemaal onbekende mensen die naar me toe komen en dan zo ’ sta jij op mijn frans boek :$:$:$ ’ haha echt leuk om te zeggen: jaaaaaaaa!:smiley: helemaal happy

Ik zal die over 4 jaar wel krijgen als je er dan nog opstaat… Wij hebben nu een jongen erop xd

Gaaff… Je hebt echt een vrolijk hoofd! Moet je trots op zijn, maar wij hebben ook D’accord.

haha wie weet

joepie altijd al op een frans boek willen staan xD (ik vind frans niet leuk, daarom)
maar idd: errug leuke en vrolijke foto! wij hebben die boeken niet, en volgend jaar laat ik frans vallen…

hahah heb gelukkig frans al laten vallen

hmmm… ik zal dat boek ook wel hebben, maar ik heb er eigenlijk in het begin van het jaar gelijk kaftpapier over geplakt, dus ik heb het boek niet echt bekeken xD, maar idd, wel een leuke foto

mijn vriendin heeft dat boek (H)

:grinning:

upje voor mezelf ;$

Hehe, da’s grappig! Bij ons staat er een schilderij van Manet op de cover^^.
Ik vind het wel cool :slightly_smiling_face: .

wij hebben ook dat franse boek van grandes lignes
ik haat t boek, maar wel stoer dat je erop staat :grinning:

uuuuuuuuuuuuuuuup!!!

hmmm… ik heb mijn boek eens bekeken en het blijkt dat ik grandes lignes heb :cold_sweat: foutje

Ja! hier werken wij in!
sorry dat je nu een paar zwarte tanden hebt… :stuck_out_tongue:

ik zie geen foto …
als dat de bedoeling was ;$