bekeken worden

Gisteren had ik een gesprek met een vriendin over masturberen (niet tot in detail gelukkig :flushed:) maar zij vertelde dat ze het vaak doet als ze weet dat haar vriend het ‘stiekum’ kan zien. Onder de douche of in bad bijvorbeeld. Dat vind ze spannend.
Nu heb ik dat zelf niet, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Kennen jullie dit? Of hebben jullie dit zelf ook?

Uhu “een vriendin”

:smirk:

wat interesseert jou dit als het over ‘je vriendin’ gaat :’)

nou ik heb wel een kat… maar het is nog nooit echt bij me opgekomen haha.

hey mijn reactie is verwijderd? Nou opnieuw dan maar

Ik begrijp je vriendin,
Ik doe het altijd midden op straat :flushed:
Misschien wilt je vriendin me joinen
Xoxoxo

Topic starter:

Haha je kan het maar leuk vinden…

Wat maakt het uit of ze het zelf vraagt of een vriendin? Het antwoord maakt geen verschil, nogal kinderachtig. Maar ik doe het zelf niet. Vind het niet prettig. :’)

Jammer dat in een meiden forum niet gewoon om een mening gevraagd kan worden.

Als je er nou gewoon eerlijk bij zegt dat het om jou gaat kan er heus wel serieus gereageerd worden :’)

Als dat zo geweest zou zijn had ik dat ook wel gedaan.

Als het om een vriendin gaat,
dafuq boeit jou dat dan

Omdat ik het appart vind dat iemand dat leuk vind, en er misschien nog meer meiden zijn die dat hebben. Dit is toch een platform waar er over dit soort dingen gesproken kan worden?

Maar wat kan het jou schelen of er meer meiden zijn :’)
Als het toch niet persoonlijk om jou gaat.

Je spreekt jezelf hier tegen.
En ja hier kan over seksgerelateerde dingen gesproken worden,
maar iedereen is het wel zat dat het altijd ‘een vriendin’ is die iets ‘raars’ doet/

prima…

:'D

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Beetje kinderachtige reacties. Wat maakt het uit of ze het voor zichzelf of voor een vriendin vraagt? Het hoeft toch niet altijd over jezelf te gaan?

Maar goed, ik herken me er zelf verder niet in.