Being rich ain't easy

Hoofdstuk 3 (Mireille)

Wow, waarom praatte die Jess opeens met mij? Voelt ze zich nu wel goed genoeg voor mij?! Twee weken geleden zat ik naast haar met scheikunde, toen ik wat aan haar vroeg kreeg ik een gemene blik!

‘Mireille! Daar ben je, ga je nog even mee naar de bieb?’ zegt Amina.
Amina is mijn beste vriendin, samen met Nazita. Nazita komt uit Afrika en Amina uit Europa, volgens mij uit Oekraïne? Ik heb eigenlijk geen idee. Moet ik eens een keertje navragen! Ik zelf kom uit Spanje, maar mama houdt niet van Spaanse namen. Dus daarom heet ik Mireille.
‘Joehoe, Mireille? Leef je nog?’
‘Haha sorry, ik was even in gedachten. Weetje of Dylan ook in de bibliotheek is?’
‘Oeh, Dylan! Ben je een beetje verliefd op hem?’
‘Ik weet niet, haha. Hij is wel heeeel cute.’
‘Hij is de ex van JESS! Dé arrogante Jess. O, kijk mij op mijn Prada schoenen en mijn Gucci kleren. Ik ben rijk en jij niet! DIE Jess.’
‘Ja, ik weet wie Jess is. Ik heb net met haar gepraat.’
‘Meid, ben je ziek? We gaan snel naar de bibliotheek.’
‘Waar is Nazita dan?’
‘K weet niet. Kan ook niet smsen, mijn Nokia is weer eens dood!’
‘Hahahahaha!’

Wij horen niet echt bij de populaire mensen. Wij zijn meer de ‘nerds’ van de school. Niet die met hun brilletje, beugel, broek op hoogwater nerds. Maar meer de meisjes die worden genegeerd omdat… Omdat… Geen idee eigenlijk, omdat je er gewoon niet bij hoort. Tsja, life is unfair.

‘Daar zit hij! Daar, Dylan!’
‘Oeh, je crush. Kom, we stappen er op af!’
‘Doe normaal joh! Hij ziet mij dus echt niet staan. Kijk mij er uit zien!’
Hmm… Zo slecht zag ik er nog niet uit. Ik had net op TopShop een heel leuk shirtje besteld. Hij leek op zich wel op een DKNY shirtje van Jess. Wow, ik ken al 2 merken volgens mij! DKNY en euh, wat was het ook al weer?
Oké, éen merk dus …

verderverderverder (:

verder

verder

nu is het metteen veeeeel leuker :wink: VERDER!

ik heb nogal een inspiratieloze dag, ik ben wel bezig met een stukje,
maar dat stukje slaat nogal nergens op volgens mij, hahahah (:

'Stap er gewoon op af! Kom op! Toe nou. Hij is toch zo goed in Geschiedenis? Vraag hem bijles ofzo!’
‘Amina! Je bent zelf ook nog nooit op een jongen afgestapt! Hij ziet me toch niet staan, kom op. We gaan…’
Wauw, wat is hij knap! Ik snap niet dat Jess niet tienduizend pogingen doet om hem terug te krijgen! Zij kan tenminste jongens krijgen …
‘Lady!’
‘Nazita! Waar was je? En waar is Amina nu…’
‘Ik was in de aula, ik dacht we daar gingen lunchen. Of nee, jij moest natuurlijk op Dylan kwijlen.’
‘Hahaha, niet zo flauw doen! Hoe gaat het met jou en Bobby dan?’
‘Bobby? Bobby is echt een sukkel. Hij heeft mij gedumpt voor die ene blonde. Dat aanhangsel van Jess of zo.’
Wat heeft iedereen met Jess? Ik praat met Jess, ik DENK over Jess… Nazita praat over Jess, zitten we hier in een Jess-wereld?
‘Ik heb gehoord dat Tanya Bobby alleen van jou wilde afpakken, omdat ze geen jongen aan jou gunde.’ zei Amina. ‘Dat meisje uit 3G zei dat tegen mij. Ze hoorde hun erover praten tijdens studieles.’
‘Ach en wat dan nog? Ik wilde hem toch al dumpen. Kijk hoe hij er uit ziet!’
‘Hahaha, waar! Tanya zal morgen ook wel op hem uitgekeken zijn, aangezien hij geen merkkleren heeft.’
‘Hahahahahaha!’
Al lachend lopen we weg, op naar Scheikunde. Scheikunde met miss. Rich. Jess dus …

I am sorry voor het kleine stukje, zó inspiloos!

Ben benieuwd hoe het verder gaat

Leuk!

Het is wel leuk, maar het is een soort van gossip girl verhaal en die zijn er ( naar mijn mening teveel) ik ben niet echt verkocht ofzo.

@ Claar_xo : Ik word helemaal gek van al die rijke verwende meisjes die elke jongen kan krijgen verhalen :pensive:

@OpheliaOverdose, Jaa ik ook. Sommige boeken zijn wel leuk hoor maar ze worden iets te standaard. Maar de meeste vinden het wel leuk dus ga maar door met schrijven hoor xD

ga je nog verder? Hopelijk wel!

i like it ; door de 2 verschillende opinions

btw -
hoe zeg je opinions in nederlands ;$

Opinie, mening.

verder, maar zorg dat het niet té standaard wordt.

Tony Mc gee xD
Het kan toeval zijn, maar haal jij je inspiratie bij Navy NCIS ? (Tony dinozzo en McGee :grinning:)

Ik had eerst zoiets van, neeeeh dit is het net niet, maar doordat je het vanuit twee verschillende oogpunten laat zien is het echt heel erg leuk! Ga zo door!!

daar dacht ik dus ook gelijk aan xD

maargoed, ik vind het tot nu to nogal standaard… maar misschien veranderd dat nog ofzo dus verder :grinning:

funny, mr. Sweeney komt uit ned’s suvavel gids ofzo, grappig:P
eigenlijk een nutteloze post, dus beschouw het maar als een up

xoxo