Being rich ain't easy

Is de titel correct Engels :$?
Het verhaal speelt zich af in Amerika, op een typische highschool. Meer zeg ik niet, lees en huiver (6).

Being rich isn’t always perfect…

‘Wakker worden liefje, je moet naar school.’
Fijn, weer naar school. Ik heb er zin in, NOT! Lekker naar die school vol met bitches die je aankijken als je binnenkomt, als hun monden openvallen omdat je Dior schoenen zó mooi zijn. Kunnen ze je nooit eens géén aandacht geven en gewoon door gaan met hun saaie leventje.
Als ik naar mijn kast loop pak ik er een lichtroze shirtje van Donna Karen aan, en combineer deze met mijn zwarte jeans van Miss Sixty. Ik vraag me af wat Mike er van zou vinden…
‘Mama? Waar zijn mijn zwarte Prada hakken? Als ik ze niet aan kan op mijn eerste schooldag, word ik echt helemaal gek.’
‘Ze liggen hier, Melissa heeft ze gister aangehad naar een feest, ze zijn nog helemaal heel wees maar niet bang.’
Ja het zal wel, Melissa is mijn zusje van 14 en jammer genoeg heeft ze dezelfde schoenmaat als ik.

‘Wauw Jess, je ziet er prachtig uit, perfect voor een eerste schooldag.’
‘Dank je Brandi, jij ziet er ook echt te gek uit.’
Brandi is mijn beste vriendin, en samen met Tanya vormen we JTB, het populairste groepje van de school. Brandi is echt een meisje waarop de meeste meisjes jaloers op zijn, je kent het type cheerleader wel. Nou zo ziet Brandi eruit, Tanya en ik trouwens ook.
‘Heb je het al gehoord?’ schreeuwde Tanya ‘Anne Sullivan heeft het gedaan met Tony Mc Gee!’
‘De quarterback Tony Mc Gee? Dat meen je niet, hij ging toch met …’ Mijn stem werd onderbroken door de bel, een saaie, hele saaie dag kwam ons tegemoet.

‘Ik moet fijn het jaar beginnen met Engels van mister Pedo.’
‘Jess, dat meen je niet, ik ook!’
Brandi was wel enthousiast dat ik bij haar in Engels zat, nou zo enthousiast zou ik niet zijn, les van mister Pedo (eigenlijk heet hij mr. Bennington)? Dat wil niemand, hij kijkt in je shirtje op het moment dat het maar kan. Yuck!
‘Tanya, waar heb jij les dan?’
‘Ik heb Spaans van mr. Gonsales, mag ik jullie roosters eens zien?
Ah fijn, ik heb best vaak les met jullie! Ik zie jullie straks, ciao ladies.’
‘Ciao!’

Toch heb ik school wel een beetje gemist, de aandacht is soms wel irritant, maar ik hou aan de andere kant toch wel van de aandacht, de roddels, de blikken van ‘oh-wat-wil-ik-jou-graag-zijn.’ Tsja, niet iedereen heeft dat!
Plotseling word er op mijn schouder getikt, als ik me omdraai staat er een grote verrassing voor me klaar…

moet ik verder, of zeggen jullie eh, stop maar… ?

Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden, het zou namelijk ook nog het standaard ‘ik ben een rijk amerikaans meisje en ik ben perfect’ verhaal zijn, dus ga maar verder, dan kan je het tegendeel bewijzen =]

Je hebt er trouwens nog wel wat foutjes inzitten.
Je zegt ook nooit ‘, en’, omdat het een voegwoord is, dan is dat niet nodig.
Als ik naar mijn kast loop pak ik er een lichtroze shirtje van Donna Karen uit en combineer deze met mijn zwarte jeans van Miss Sixty.

Hm, vind het nog niet zo, maar dat is waarschijnlijk omdat die Jess zichzelf helemaal geweldig vind ofzo. Dat irriteert me. Maar schrijf maar verder:P

beetje standaard idd, maar ga maar verder

Opzich zijn deze verhalen altijd wel leuk om te lezen, als het maar niet té standaard word. Doe bijvoorbeeld iets van dat haar vriendje word afgepakt door een ‘niet-populair’ meisje ofzo, dan is het gelijk anders…
Maar verder wel leuk.

sorry maar ik vind het een vervelend verhaal.

haha, ik vind de hoofdpersoon niet zo sympathiek… Maar ben wel benieuwd hoe het verder gaat :slightly_smiling_face:

verderrr

je schrijfstijl vind ik wel wat hebben. je verhaal alleen niet.

[b]Klopt, hij is ook een beetje standaart. Dit stukje ook weer, maar mijn bedoeling is om het leventje van haar zeg maar eerst uit te leggen, dan iets te laten gebeuren wat alles verandert, snap je?

Hier het nieuwe lange stukje (: [/b]

‘Jess, kan ik je spreken?’ met het schaamrood op zijn wangen vroeg hij, Dylan, of ik hem kon spreken? Dylan was mijn ex-vriendje, van 2 jaar geleden. Ik heb hem eigenlijk hogerop gebracht in school, hij stond eerst gewoon in het midden, nu staat hij net iets onder ons. En dat allemaal door mij, en wat kreeg ik er voor terug? Een ‘ik dump je’ smsje. Daarna heeft hij me compleet genegeerd, en allerlei zieke roddels over me verspreid, en nu wil hij me spreken? Go away!
‘Wat wil je van me Dylan, hogerop kun je toch niet komen.’
‘Loop gewoon mee, ik wil je spreken, het euh nouja, eh.’
Wow de welbespraakte Dylan, stotteren? Dan moet het wel erg serieus zijn.
‘Dylan, kom om 12 uur bij het zwembad, ik spreek je daar.’ Met de arrogantste blik die ik maar op mijn hoofd kon laten zien, draaide ik me om en liep ik weg. Wat dacht hij wel niet?!
Ik liep heupwiegend verder naar het lokaal, Brandi was al doorgelopen. Dzzzzz dzzzzzzz, mijn mobiel trilde in mijn tasje.

BRANDI: waar ben je, wat moest die creep van je?
JESS: kom eraan A110 toch? Hij wil me spreken, yuck.
BRANDI: A113, en? Wat wilde hij?
JESS: k vertel het je zo. Heb nu niet met hem gepraat, 12 uur.
BRANDI: okey, k zie je zo & tell me EVERYTHING.

Engelse les van mister Pedo verliep zoals altijd, saai, levenloos en veeeeel gehijs aan je shirtje. No way dat hij ook maar een stukje van mijn zwarte BH te zien krijgt. Die zwarte BH kwam uit Nederland, van Marlies Dekkers ofzo. Tanya is er zó jaloers op, het schijnt dat ze heel bekend is in Nederland, wat ook niet zo moeilijk is. Hallo? Maar 16 miljoen mensen, dan kan je zo snel beroemd worden, maak een lekkere kaas en je bent beroemd …

In de pauze van 10 uur gingen we snel bij elkaar zitten, ik moest Brandi en Tanya nodig vertellen wat er was gebeurd!
‘Dus hij tikte op je schouder en vroeg of je wilde praten?’ vroeg Tanya ‘Wat bezielt die vent in hemelsnaam?’
‘Pff, ja ik vraag het me ook af. Ik heb met hem afgesproken om 12 uur bij het zwembad, daar zijn altijd mensen dus hij kan me niets maken, ben wel benieuwd wat hij te melden heeft eigenlijk!’
‘Vast weer een zieke roddel, trap er niet in Jess. Neem maar van mij, Brandi Marinda Jennifer Lauren Dixon aan, dat hij je weer gaat gebruiken.’
‘Ik ga toch wel, ik vertel jullie alles!’

‘Hey schoonheid, je bent gekomen gelukkig.’ Daar stond Dylan, mijn ex. Hij was er wel knapper op geworden.
‘Hoi Dylan, nou eh wat moest je?’
‘Ten eerste wilde ik graag mijn excuses aanbieden voor wat ik je allemaal heb geflikt. Ten tweede, euh nouja, ik weet niet hoe ik het moet zeggen…’
‘Dat je me terug wilt? Dat lijkt in ieder geval wel zo, maar dan kan ik je alvast zeggen dat dat dus niet gaat gebeuren. Je gaat toch niet over mij lullen dat ik 2 keer abortus heb gepleegd? Of dat ik een affaire heb gehad met mr. Sweeney? Oh hell no, dat ik je ga vergeven.’
‘Dat wilde ik niet eens vragen. Jess, je bent een bijzonder meisje. Je hebt veel voor me betekend, toen ik het zwaar had.’
‘Oh, schei uit! Het zwaar had met door mij hoger op te komen? Als je niets zinnigs te melden hebt, ben ik weg!’
Wat denkt Dylan wel dat hij is? Ik heb het zwaar gehad, weet je hoe moeilijk het is om zo’n sukkel als hem hoger op te krijgen?! Ha-ha.
‘Jess, toe nou! Ik wil je vragen of je misschien mij ergens mee wilt helpen, met een project voor school. Ik moet een toneelstuk over een modellenhuis etc. maken. Net zoiets als America’s Next Top Model, snap je? In ieder geval is het in dit geval een strijd tussen de populaire kinderen, en de minder populaire. Dus we halen mensen uit alle ‘klasses’ op school. Wel allemaal hele mooie meiden, en kijken of geld van belang komt bij het mooi zijn.’
Iel, ik ga niet bij van die arme stinkkinderen in huis! Zal ik dat zeggen? Wel een beetje kort door de bocht, maar ja. Wacht, zei hij nou dat het allemaal mooie meiden waren?
‘Dus… Je vind mij mooi?’
‘Eh, ja natuurlijk, daar ben ik je ex voor niet?’
‘Ik denk er over, bel het nummer van mijn butler maar, die verbind je door met me.’
‘Butler?! Jullie hebben toch geen butler?’
‘Oeps, vergeten!’
En weg was ik, zo snel ik kon op mijn Prada hakken liep ik naar Tanya en Brandi. Dit MOESTEN ze weten.

heeft wel iets, maar dat ge prada dior blabla hou ik niet zo van.

ik vind je stijl wel leuk, maar ik gun zo’n personen om kei hard onderuit te gaan. Het begrip “hogerop komen” en “minder populaire = stinkkinderen” staat me echt niet aan. Oftewel, laat de hoofdpersoon arm worden, of kei hard gepest worden xD

hahahahahaha, er gebeurt nog van alles,
oh wat heb ik zin om alles te verklappen
maar dat doe ik niet:$
hihi

idd

ga maar verder

hogerop komen?
uh

Vind het wel bagger dat het idd weer zo’n rijk kutkind verhaal is x’D

En een nieuw, heel klein stukje!
Ik heb is nieuws, maar ik post hem in 2 keer zodat het iets duidelijker is (:.
Eerst lezen (:

JESS: Tan, waar zijn jij en B?
TANYA: ons plekje, je weet. hoe was het?
JESS: haha wat een sukkel, tell je zo.
TANYA: is goed.

Toen ik mijn BlackBerry weer opborg dacht ik aan mijn zorgeloze leventje, vol geld, vrienden, jongens. Als ik zo door de gangen loop zie ik ook veel mooie meisjes die gewoon in een shirtje van de WallMart rond lopen. Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen. Kan ik ook niets aan doen! Ik blijf arme kinderen zien, tot dat ik een heel mooi meisje zie. Van welk seizoen zullen die Gucci schoenen zijn?

‘Hey, ken ik jou?’ Ik dacht, laat ik het maar gewoon vragen, kan geen kwaad toch?
‘Nee, denk het niet. Je voelt je toch vast te goed voor mij…’
‘Nee, echt niet. Ik HOU van je schoenen, Gucci, toch?’
‘Gucci? Wát is Gucci? Mijn schoenen komen van de Topshop…’
‘Echt? Dat meen je, en je geurtje dan? Je ruikt naar, Chanel no. 5.’
‘Nopes, ook niet. Een goedkope parfum van 3 euro.’
Wauw, mijn mond viel open. Ze zag er uit als een lid van JTB! Zó mooi. En dat voor nou ja, de complete outfit van $30 ! Ik keek eens goed naar mijn eigen kleren. Met een waarde van $680. Hoe kon het dat zij er zo mooi uit ziet, met 650$ minder?
‘Hoe heet je trouwens?’
‘Mireille, jij bent Jess toch?’
‘Ja klopt.’

TANYA: Kom je nog? We wachten op je story chick.
JESS: Kom eraan!

‘Mireille, ik moet weer gaan. Ik spreek je snel …’
‘Doei!’

oké, nu uitleg! de eerste 2 hoofdstukken zijn nu af, deze lees je vanuit hoe JESS het beleefd.
de volgende 2 hoofdstukken gaat het over hoe MIREILLE alles ziet.
zo wisselen de personen zich af.

leuk , of denk je: ‘hmmmmmm. nee!’ ?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]

Verder (: